کریپتو

5 عاملی که می تواند اتریوم را به 5000 دلار برساند

۵ عاملی که می تواند اتریوم را به ۵۰۰۰ دلار برساند

با توجه به اینکه اکثریت بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌های اخیر دچار مشکل شده‌اند، جای تعجب نیست که دومین دارایی بزرگ آن از نظر ارزش بازار، اتریوم (ETH) نیز همین کار را انجام دهد. با این حال، امید وجود دارد که در آینده بتواند به سطح بالای قیمت ۵۰۰۰ دلار برسد.

همانطور که اتفاق می افتد، اتریوم در ۹ نوامبر ۲۰۲۱ موفق شد به این رقم نزدیک شود، زمانی که با صعود به بالاترین سطح خود (ATH) یعنی ۴۸۱۵.۰۱ دلار رسید. ۱۶۸.۲۵٪ از ۱۷۹۴.۹۷ دلاری که در ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۱ ایستاده بود، که نزدیک به قیمت فعلی آن است و احتمال بسیار واقعی برای تکرار این موفقیت را نشان می دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع، فینبولد عوامل اصلی را تجزیه و تحلیل کرده است که می تواند (اما لزوماً مجبور نیست) اتریوم را به سطح قیمت ۵۰۰۰ دلار نزدیک کند و در نهایت از آن پیشی بگیرد. – یا به تنهایی یا همراه با تأثیرات دیگر.

پذیرش انبوه برنامه های کاربردی مبتنی بر اتریوم

از آنجایی که اتریوم محبوب‌ترین گزینه بلاک چین برای ساخت طیف گسترده‌ای از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) است، مانند بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و بازی، می‌تواند به شما کمک کند. به لطف تقاضای فزاینده، قیمت ارز دیجیتال آن بیشتر می شود.

به عنوان مثال، یکی از شرکت‌های بزرگی که بر روی بلاک چین اتریوم ایجاد می‌کند، PayPal (NASDAQ: PYPL) است که اخیراً راه‌اندازی استیبل کوین ERC-20 خود را با دلار ایالات متحده PayPal USD (PYUSD) منتشر کرده است. همانطور که Finbold در ۷ آگوست گزارش داد، شرکت رمزنگاری Paxos Trust Company.

مقیاس‌پذیری بهبود یافته

با راه‌اندازی «اتریوم ۲.۰» با عملکرد بهتر و در دسترس‌تر، این شبکه مقیاس‌پذیری خود را بهبود بخشیده است و به آن کمک می‌کند تا تراکنش‌های بیشتری را در ثانیه انجام دهد و آن را برای کاربران و توسعه‌دهندگان جذاب‌تر کرده است. اگر این روند ادامه یابد، می‌تواند منجر به افزایش تقاضا برای اتریوم و قیمت بالاتر آن شود.

در واقع، تیم توسعه اتریوم سخت روی تقویت قابلیت استفاده شبکه کار کرده است، کاری که با هدف تغییر از مدل اثبات کار (PoW) به مدل اثبات سهام (PoS) را نیز به همراه داشت. برای کاهش اتلاف انرژی و زمان تراکنش، و همچنین بهبود مقیاس پذیری.

پذیرش نهادی

علاوه بر آن، سرمایه‌گذاران نهادی بیشتر با شناخت پتانسیل اتریوم و خرید اتریوم بیشتر، می‌توانند صرفاً با پیروی از قوانین عرضه و تقاضا، قیمت را بالاتر ببرند – هر چه یک دارایی مطلوب‌تر باشد، قیمت آن بالاتر است، و موسسات می‌توانند از قدرت مشارکت در شکل دادن به روندهای بازار.

علاوه بر این، پیشرفت اتریوم می‌تواند تحت تأثیر تسلا (NASDAQ: TSLA) و X (توئیتر سابق)، ایلان ماسک، پیش‌بینی جسورانه در مورد آینده بازار کریپتو که می‌تواند هم اتریوم و هم بیت‌کوین را ببیند، رخ دهد. (BTC) به شدت افزایش یافت.

محیط نظارتی

در میان افزایش فشار نظارتی، به ویژه در ایالات متحده، که به شکایت های متعدد علیه برخی از بزرگترین نمایندگان صنعت منجر شده است، بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی می تواند تأثیرات آن را احساس کند، به همین دلیل است که تحولات نظارتی مثبت و مقررات مطلوب برای دارایی های دیجیتال می تواند به افزایش قیمت آنها، از جمله اتریوم کمک کند.

یک نمونه از چنین تحولات مثبتی، امتناع وزیر خدمات مالی بریتانیا، اندرو گریفیث، از موافقت با توصیه کمیته خزانه داری برای تنظیم تجارت خرده فروشی و سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری بدون پشتوانه به عنوان قمار در اواخر جولای و حمایت وی از رفتار آنهاست. مانند سایر خدمات مالی.

احساسات بازار

در نهایت، جو مو


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه