کریپتو

نرخ توکن سوزی شیبا 2000 درصد افزایش یافت

نرخ توکن سوزی شیبا 2000 درصد افزایش یافت

چشم‌انداز شیبا، زمینه را برای تغییر محسوس در روند قیمتی این میم کوین فراهم می‌کند.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز، همانطور که رشد 0.74 درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد، نوسانات در اکوسیستم گسترده‌ی رمز ارزها در حال ناپدید شدن است. هم اکنون ارزش کل بازار حدود 1.25 تریلیارد دلار است. علی‌رغم این موضوع، بنا به داده‌های سایت CoinGecko شیبا در میان معدود آلت کوین‌هایی قرار دارد که روند نزولی آن‌ها حفظ شده است.

داده‌ها نشان می‌دهند که این میم کوین هنوز در سطح قیمت 0.00001028 دلار، بدون تغییر در 24 ساعت گذشته اما با 3.3 درصد افت در هفت روز اخیر، قرار دارد. در حالی که می‌توان گفت که شیبا به تدریج در حال جبران افت پیشین خود اaست، تنها نرخ توکن سوزی آن نشانه‌هایی امیدوار کننده از بازگشت یک روند صعودی می‌دهد.

داده‌های سایت Shibburn.com فاش کرد که نرخ توکن سوزی از روز گذشته تاکنون به میزان 1998 درصد افزایش داشته است و در مجموع 1 میلیون SHIB به کیف پول‌های غیرفعال ارسال شده‌اند. طی چند روز گذشته نرخ توکن سوزی نشانه‌های به شدت نزولی‌ای به نمایش گذاشته است و حتی در برخی از مقاطع، این رقم به 0 درصد رسید.

چشم‌انداز فعلی نشانگر احیای میزان تراکنش‌ها است، موضوعی که می‌تواند تاثیر مثبت چشم‌گیری بر روی قیمت SHIB بر جای بگذارد. با روند فعلی، می‌توان انتظار داشت که شیبا در صورت حفظ روند کلی بازار به ناحیه‌ی سودآوری بازگردد.

منبع: https://u.today/shiba-inu-shib-burn-rate-soars-2000-heres-what-may-happen-next


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه