کریپتو

خرید هنگفت اتریوم توسط یک نهنگ و رشد 5 درصدی

خرید هنگفت اتریوم توسط یک نهنگ و رشد 5 درصدی

اکنون این نهنگ اتریوم بیش از 400000 توکن هولد می‌کند.



امروز اکوسیستم ارزهای دیجیتال با وجود رشد 5.41 درصدی ارزش بازاری رمز ارزها و رسیدن به 1.08 تریلیارد دلار، در وضعیت مطلوبی قرار دارد. با وجود این رشد، طی 24 ساعت گذشته اتریوم 4.9 درصد و در هفته‌ی اخیر حدود 7 درصد رشد کرده است. در لحظه‌ی نگارش این خبر، اتریوم در سطح قیمت 1674 دلار معامله می‌شود.

رشد اتریوم می‌تواند بر اثر فاکتورهای فراوانی در کنار احساسات کلی بازار رخ داده باشد. هرچند اتفاق چشم‌گیر در این رشد، فعالیت یک نهنگ برجسته است که در حال خرید مقادیر هنگفتی از این ارز دیجیتال بوده است.

همانطور که توسط تحلیل‌گر رمز ارزی @Aly_charts اشاره شد، این نهنگ خاص که حدود 1000 تا 10000 توکن اتریوم دارد با وجود افت اخیر بازار 400000 واحد ETH به کیف پول خود افزوده است. تخمین زده می‌شود که این خرید حدود 600 میلیون دلار هزینه داشته است و به عنوان فاکتوری مهم در رشد قیمتی فعلی بزرگ‌ترین آلت کوین بازار برشمرده می‌شود.

چنین اتفاقی در بازار نادر نیست. خرید مقادیر هنگفت اتریوم نشان می‌دهد که نهنگ‌ها به همان اندازه که در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند، به اتریوم نیز تمایل دارند.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

سقوط قیمت ارزهای دیجیتال و رشد پس از آن، از سوی بسیاری از کارشناسان به عنوان رشد صعودی فیک در نظر گرفته می‌شود؛ چرا که معضلاتی که سقوط رمز ارزها را رقم زدند، هنوز در بازار وجود دارند.

گزارشاتی وجود داشته‌اند مبنی بر اینکه تعطیلی بانک Signature یک اقدام حساب شده از سوی قانون‌گذاران آمریکایی جهت سرکوب اکوسیستم ارزهای دیجیتال بوده و این بانک پس از فروپاشی Silvergate، تنها بانک باقی‌مانده با تمرکز بر ارزهای دیجیتال بوده است. با این حال، برخی از طرفداران باور دارند که این رشد می‌تواند بازار صعودی بعدی را رقم بزند.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه