کریپتو

بون پس از اظهارات اخیر کوزاما 8 درصد رشد کرد

بون پس از اظهارات اخیر کوزاما 8 درصد رشد کرد

توکن مرکزی Shibarium دچار 8 درصد افزایش قیمت شد.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز، بون، توکن مرکزی پروتکل Shibarium، پس از اینکه شیتوشی کوزاما توسعه‌دهنده ارشد شیبا اشاره کرد که ممکن است راه‌اندازی این پروتکل لایه2 نزدیک‌تر از تصور باشد، حدود 8 درصد رشد کرد.

توسعه‌دهنده‌ی ارشد شیبا در صحبت با کاربر ShibArmy Canada، کسی که اطلاعاتی را از یک یوتیوبر پیرامون راه‌اندازی احتمالی نسخه‌ی بتا Shibarium طی هفته آینده پس از بازگشت کال، توسعه‌دهنده‌ی شیبا، به کار خود نقل کرده بود، به این موضوع اشاره کرد.

این کاربر که صحت منبع مذکور را زیر سوال برده بود با پاسخی از سوی توسعه‌دهنده‌ی ارشد شیبا مواجه شد که گفت: حال که می‌دانی ادعای وی درست است، باید از وی عذرخواهی کنی.

یک روز پس از این گفتگوها، بون پس از افت به سطح 1.38 دلار در روز 17 فوریه شروع به بازگشت کرد. این رشد تا 19 فوریه به شکلی پایدار ادامه یافت و بون را پیش از افت ناچیز، به اوج روزانه‌ی 1.659 دلار رساند.

براساس داده‌های پلتفرم Etherscan، تعداد فعلی هولدرهای بون حدود 74000 آدرس است؛ این رقم نسبت به ابتدای سال رشد چشم‌گیری به‌شمار می‌رود. بون توکن بومی استفاده‌شده جهت پرداخت هزینه‌ی کارمزد تراکنش و پاداش اعتبارسنج‌ها و نمایندگان در پروتکل Shibarium به‌شمار می‌رود.

همانطور که پیش‌تر گزارش شد، شیتوشی کوزاما گفت که نسخه‌ی بتا Shibarium آماده‌ی راه‌اندازی است و وی پیش از راه‌اندازی آن در انتظار پایان یافتن عزاداری پدر کال به‌سر می‌برد. حال با وجود اظهارات کوزاما، کاربران به‌شدت منتظر راه‌اندازی نسخه‌ی بتا به عنوان گامی دیگر در عرضه‌ی مرحله‌بندی‌شده‌ی Shibarium هستند.

همچنین، یک نقطه مثبت برجسته برای این راه‌حل این است که تمام تراکنش‌ها بر روی این شبکه بر توکن سوزی شیبا نیز تاثیرگذار خواهند بود.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه