کریپتو

نظرسنجی در مورد لیست شدن چند رمزارز در یک صرافی: کاربران شیبا اینو را انتخاب کردند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی غیرمتمرکز PondX با نظرسنجی که انجام داد، اعلام کرد که توکن شیبا اینو (SHIB) را به پلتفرم معاملاتی خود اضافه خواهد کرد.

تصمیم برای اضافه کردن میم کوین محبوب شیبا پس از یک نظرسنجی در انجمن X (توییتر سابق) گرفته شد، جایی که PondX به کاربران خود اجازه داد تصمیم بگیرند که کدام توکن به این صرافی اضافه شود.

در این نظرسنجی توکن‌های دیگری مانند چین لینک (link)، رول بیت (RLB) و Mog نیز به عنوان گزینه‌های دیگر قرار داشتند که شیبا اینو با کسب 46 درصد از آرا، به عنوان محبوب‌ترین گزینه معرفی شد. چین لینک با 30 درصد آرا در رتبه دوم قرار گرفت.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!




شروع کن


صرافی PondX نقدینگی را از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز، پل‌ها و زنجیره‌ها جمع‌آوری می‌کند و به کاربران بر اساس سه عامل تعداد، حجم و توکن‌های معامله‎شده، از طریق کارمزد‌های تجمیعی پاداش می‌دهد.

در همان زمان، شیتوشی کوساما ، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، اعلام کرد که راه‌اندازی شیبا سواپ در شیباریوم به تعویق خواهد افتاد تا پروژه‌های دیگر در شبکه به تکامل برسند. هدف از این تأخیر، تضمین ثبات و امنیت شبکه عنوان شده و در عین حال، نشان می‌دهد که تیم توسعه دقیقاً به مدیریت رشد شبکه و توسعه پروژه‌ها توجه می‌کند.

در پس زمینه این تحولات، شبکه شیباریوم که به عنوان یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دو برای شیبا عمل می‌کند، رشد قابل توجهی را تجربه کرده و بیش از یک میلیون کیف پول را به ثبت رسانده است. با افزایش حمایت از توکن شیبا اینو در PondX، هر دو پلتفرم فرصتی برای بهره‌مندی از افزایش نقدینگی و تعامل گسترده‌تر با کاربر دارند.





منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه