کریپتو

مدیر عامل بایننس از صرافی های جدید پشتیبانی می کند

مدیر عامل بایننس از صرافی های جدید پشتیبانی می کند

CZ از Crypto Exchange جدید پشتیبانی می کند، مدیر عامل بایننس CZ در توییتی نوشت: زمان بندی بی عیب و نقص اما هر چه بیشتر بهتر است.

او با تمجید از تحولات، معتقد است رقابت بیشتر در فضای رمزنگاری چیز مثبتی است. واضح است که او به عنوان یک مدیر عامل صرافی رمزارز، به دلیل دید گسترده، توسط صرافی های نوظهور تهدید نمی شود.

اگرچه CZ Binance نسبت به حل و فصل اختلافات SEC ابراز آرامش کرده است، SEC هنوز نسبت به تحولات کریپتو در ایالات متحده محتاط است. New Exchange EDX، یک پلتفرم است که، قرار است در ابتدا تجارت منحصراً در بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH) ارائه دهد.

این شرکت قصد دارد در اواخر سال جاری یک اتاق تسویه برای تسویه معاملات راه اندازی کند. طبق گزارش وال استریت ژورنال، حتی پس از عملیاتی شدن اتاق تسویه، EDX قصد دارد برای نگهداری دارایی های مشتریان به بانک های شخص ثالث و یک متولی ارزهای دیجیتال تکیه کند.

زمان بندی در دنیای رمزنگاری مهم است
این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که CZ Binance و Coinbase با پیگرد قانونی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) روبرو هستند. بررسی دقیق نظارتی پیرامون صرافی‌های رمزنگاری عمدتاً ناشی از اظهارات گری جنسلر، رئیس SEC است که اکثر ارزهای دیجیتال باید به عنوان اوراق بهادار تحت صلاحیت آژانس طبقه‌بندی شوند. اخیرا، رئیس SEC در مورد نیاز به حمایت از سرمایه گذاران صحبت کرد و گفت که بازارهای رمزنگاری نباید اجازه داشته باشند به آنها آسیب بزنند.

علاوه بر حمایت شرکت‌های برجسته آمریکایی Citadel Securities و Fidelity Investments، EDX اخیراً یک دور سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذارانی مانند Miami International Holdings، DV Crypto، GTS، GSR Markets LTD و HRT Technology به پایان رسانده است.

منبع:coingape


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه