کریپتو

بیت کوین می‌تواند به 100000 دلار برسد

Standard Chartered: بیت کوین می‌تواند به 100000 دلار برسد

به گزارش زوم ارز و بنا به گزارش رویترز، بانک بزرگ Standard Chartered پیش‌بینی کرد که تا پایان سال آینده، بیت کوین می‌تواند به سطح قیمت 100000 دلار دست یابد. این بانک افزود که بالاخره یک بهار رمز ارزی جدید فرا رسیده است.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

جوف کندریک، رییس بخش تحقیقات دارایی دیجیتال، این رشد بالقوه را به فاکتورهای متعددی شامل تحولات اخیر در حوزه بانکداری، پایداری دارایی‌های پرخطر پس از پایان یافتن چرخه‌ی افزایش نرخ بهره‌ی فدرال رزرو آمریکا و افزایش سوددهی حاصل از استخراج رمز ارزها، نسبت داد.

هرچند، وی اعتراف کرد که هنوز تردیدهایی پیرامون این رمز ارز پرنوسان وجود دارند.

روند قیمتی بیت کوین طی هفت روز گذشته نوسانات چشم‌گیری با اوج 30601 دلار در روز 15 آوریل و افت 27400 دلار در روز 23 آوریل را تجربه کرده است.

در ماه دسامبر سال 2022، بانک Standard Chartered پیش‌بینی کرد که بیت کوین به عنوان یکی از بزرگترین غافلگیری‌ها در بازار در سال جاری، می‌تواند به سطح 5000 دلار افت پیدا کند. این پیش‌بینی هنوز تحقق نیافته است و به نظر می‌رسد که این بانک نسبت به پرچمدار ارزهای دیجیتال خوشبین شده است.

سال گذشته، نخستین رمز ارز بازار پس از گذراندن تعدادی فروپاشی برجسته در صنعت به میزان 60 درصد افت کرد. برجسته‌ترین فاجعه، سقوط صرافی FTX بود.

حال که به نظر می‌رسد که بیت کوین از زمستان رمز ارزی مرگبار عبور کرده است، بقیه‌ی سرمایه‌گذاران نسبت به پتانسیل بیت کوین خوشبین هستند.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه