بازارهای مالیبلاکچینکریپتوهوش مصنوعی

نسخه جدید چت جی‌پی‌تی عرضه شد؛ GPT-4 چه قابلیت‌هایی دارد؟

آخرین نسخه چت بات هوش مصنوعی ChatGPT که GPT-4 نام گرفته است، در تاریخ ۱۴ مارچ (۲۳ اسفند) عرضه شد.

این نسخه از ربات مشهور هوش مصنوعی می‌تواند آزمون‌های دبیرستان و آزمون‌ ورودی رشته حقوق را با نمره بالا پاس کند و دارای قابلیت‌های پردازشی جدیدی است که در نسخه قبلی در دسترس نبود.

 

از طرح عیدانه اکسران جا نمونی!

با ثبت نام در صرافی اکسران 200 هزار تومن جایزه بگیرید!

به همراه 100 هزار تومن پاداش معرفی از هر نفر!

ثبت نام

 

به گزارش اکسران و به نقل از کوین تلگراف، آزمایش‌های انجام شده روی GPT-4 که در ۱۴ مارچ نتایج آن منتشر شد نشان داد که این نسخه از ChatGPT می‌تواند ورودی‌های تصویر، صدا و ویدیو را به متن تبدیل کند و «دستورالعمل‌های بسیار ظریف‌» را به طرز خلاقانه‌ و قابل اعتمادی مدیریت کند.

همچنین اپن‌اِی‌آی (OpenAI) شرکت سارنده این چت بات مشهور در مورد قابلیت‌های نسخه جدید گفت:

GPT-4 در یک آزمون شبیه‌سازی شده وکالت با امتیازی در حدود ۱۰٪ بالای شرکت‌کنندگان قبول شد. این در حالی است که امتیاز GPT-3.5 در همین آزمون بین ۱۰٪ پایین شرکت‌کنندگان بود.

تصویر زیر نمره GPT-4 را در آزمون‌های مختلف در مقایسه با نسخه‌های قبلی همین چت بات نشان می‌دهد. نکته جالب توجه این که به نظر می‌رسد GPT-4 علی‌رغم بهبود نسبت به نسخه‌های قبلی همچنان در حل مسائل ریاضیاتی ضعف دارد.

نمرات GPT-4
نمرات GPT-4؛ منبع: OpenAI

کانر گروگان (Conor Grogan)، مدیر سابق صرافی کوین بیس گفت که یک قرارداد هوشمند فعال در شبکه اتریوم را در GPT-4 وارد کرده است، و چت بات فورا به چندین «آسیب‌پذیری امنیتی» اشاره کرده است و سپس نحوه سوء استفاده از کد را توضیح داده است:

GPT-4
منبع: توییتر

منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه