کریپتو

چرا MET با Roblox در حال گسترش به Metaverse است؟

چرا MET با Roblox در حال گسترش به Metaverse است؟

به گزارش زوم ارز،

کاربران Roblox اکنون می توانند نسخه های دیجیتالی کلاه حصیری معروف ون گوگ را برای آواتارهای خود به دست آورند. اگرچه ممکن است آن‌ها مد کیف‌های دیجیتالی Dionysus را در دسترس بازیکنان تجربه باغ گوچی ۲۰۲۱ نداشته باشند، کلاه ون گوگ آن را با ارز فرهنگی جبران می‌کند.

این پوشیدنی‌های جدید – در کنار لباس‌های دیجیتالی از زره، موهای مدوسا و ماسک‌های فرعون مصری – بخشی از همکاری جدید Roblox و متروپولیتن نیویورک هستند. موزه هنر.

The Met با پلتفرم بازی برای Replica، یک برنامه مبتنی بر جستجوی واقعیت افزوده (موجود برای iOS و Android) که به تجربه ملاقات در metaverse Roblox. این برنامه که با شریک فناوری Verizon ایجاد شده است، بازدیدکنندگان را از طریق یک نقشه تعاملی به سمت ۳۷ اثر هنری منتخب در موزه هدایت می‌کند که می‌توانند با اسکن قطعات مورد نظر بیشتر آن‌ها را کشف کنند. p>
کن واین، معاون ارشد امور خارجی در The Met، به رمزگشایی. “با Replica، ما توانستیم از فناوری برای دسترسی به کودکان و هنردوستان جوان در فضایی که قبلاً با آن درگیر هستند، استفاده کنیم.”< /span>

موزه‌ها و گالری‌ها از هنر دیجیتال استقبال می‌کنند و هوش مصنوعی را کاوش می‌کنند

چرا MET با Roblox در حال گسترش به Metaverse است؟

کاربران می توانند از The Met در Roblox دیدن کنند تا فضاهای مجازی الهام گرفته از خود موزه را کشف کنند. تصویر: Met

کریستین مک هیو، معاون ارشد Verizon، افزود: «این روشی را تغییر می‌دهد که بازدیدکنندگان می‌توانند با هنر درگیر شوند و سفر کلی آنها در موزه را تغییر می‌دهد.» از بازاریابی «Replica نه تنها راه‌های تعامل مردم با هنر را گسترش می‌دهد، بلکه مخاطبان کاملاً جدیدی را درگیر می‌کند که اولاً موبایل هستند و علاقه‌مند به بازی هستند.»

علاوه بر فرمت مبتنی بر جستجوی برنامه، عنصر دیگری که برای بومی‌های بازی آشنا خواهد بود، این واقعیت است که بازدیدکنندگان mseum برای تعامل خود پاداش دریافت می‌کنند.

اسکن آثار فیزیکی – که شامل ابوالهول از ۵۳۰ قبل از میلاد مسیح، کلاه ایمنی قرن شانزدهمی ژاپنی، آنتونیو کانوا مجسمه قرن هجدهم “Perseus with سر مدوسا» و البته «خود پرتره» ون گوگ در سال ۱۸۸۷ – به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا پوشیدنی‌های دیجیتالی را که از عناصر مختلف آن‌ها گرفته شده‌اند را به موجودی‌های خود در پلتفرم Roblox وارد کنند.

ربکا کانتار، رئیس آموزش و پرورش Roblox، به Decrypt گفت:

این بعد مجازی امکان دسترسی به تجربیاتی را فراهم می‌کند که در دنیای فیزیکی ممکن است دشوار یا غیرممکن باشد. . «مردم می‌توانند با قطعات هنری و لباس‌هایی که در غیر این صورت پشت یک جعبه شیشه‌ای نگهداری می‌شوند، درگیر شوند و آن‌ها را امتحان کنند.»

موزه Met همچنین از طریق نسخه مجازی نمای خیابان پنجم خود، در کنار فضاهای داخلی مانند تالار بزرگ، خود را در Roblox نصب کرده است. در آنجا، بازیکنان می‌توانند جفت‌هایی از اقلامی که به دست آورده‌اند ایجاد کنند، آن‌ها را در ویترین‌هایی به سبک موزه قرار دهند و تصاویری از آواتارهای جدید خود را در غرفه‌های عکس با پس‌زمینه صحنه‌های تاریخی یا تصاویری مانند «موج بزرگ» اثر هنرمند ژاپنی Katsushika Hokusai ثبت کنند. . به گفته Weine، این یک تجربه منحصر به فرد است، زیرا چیز واقعی به نور حساس است، بنابراین به ندرت در معرض دید عموم قرار می گیرد.

این «شوالیه‌ها» شمشیر سامورایی را به موزه Met اهدا خواهند کرد—پس از ضرب کردن آن به عنوان NFT

در جای دیگر، موزه بریتانیا اخیراً اعلام کرده است که با The Sandbox Game همکاری می کند تا فضای فراگیر خود را در پلتفرم در کنار طیف وسیعی از مجموعه های دیجیتال NFT ایجاد کند.

این نوع حضور دیجیتال تعاملی به مردم اجازه می‌دهد تا در هر کجا که هستند با آثار درگیر شوند – چه فرصتی برای بازدید از مکان فیزیکی The Met داشته باشند یا نه.

برای اطمینان از اینکه پروژه ریشه در “تجربه آموزشی قوی و گسترده ای دارد”، The Met برای شناسایی و انتخاب آثار برجسته با Verizon همکاری نزدیک داشت. p>

مدیر عامل: Roblox از هوش مصنوعی برای تولید بازی‌های «غنی و پویاتر» استفاده می‌کند

در طول همه‌گیری، موزه یک تجربه واقعیت افزوده محدود را ایجاد کرد، The Met Unframed، جایی که فناوری Verizon اجازه می‌داد. بازدیدکنندگان آنلاین برای کاوش در گالری‌های آن به صورت دیجیتال، بازی برای باز کردن نسخه‌های واقعیت افزوده آثار هنری.

این به دنبال راه‌اندازی ابتکار The Met’s Open Access در سال ۲۰۱۷ بود که شامل دیجیتالی کردن صدها هزار اثر بود و آنها را از طریق وب‌سایت خود در دسترس همگان قرار داد. به گفته Weine، این “پتانسیل فوق العاده ای برای تکرارهای جدید در ساخت بازی” ایجاد کرد.

او با تاکید بر اینکه چنین حرکاتی نیز باید معتبر و معنادار باشد، گفت: درست مانند خانه‌های مد که وارد متاورز می‌شوند، هدف نیز یادگیری است. او در پایان گفت: «ما می‌خواهیم فناوری را در جایی که برای ما و جامعه ما منطقی است، بپذیریم.


منبع: decrypt.co


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه