کریپتو

توییتر ربات هوش مصنوعی مرتبط با memecoin را پس از ادعای ایلان ماسک تعلیق کرد.

توییتر ربات هوش مصنوعی مرتبط با memecoin را پس از ادعای ایلان ماسک تعلیق کرد.

به گزارش زوم ارز از سایت کوین تلگراف توییتر حساب کاربری ربات محبوب مبتنی بر هوش مصنوعی مرتبط با میمکوین را پس از اینکه ایلان ماسک ادعا کرد این یک “حساب رمزنگاری کلاهبرداری” است را به حالت تعلیق درآورد.

ماسک در توییتی در ۱۸ ژوئن در پاسخ به ربات ادعا کرد که این حساب یک کلاهبرداری بوده است. و به نظر می رسد که حساب به زودی پس از آن به حالت تعلیق درآمده است.

پیام ایلان ماسک در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۳:
طبق گزارش ها، حساب Explain This Bob قبل از تعلیق بیش از ۴۰۰۰۰۰ دنبال کننده جمع کرده بود. این ربات توسط Prabhu Biswal از هند ساخته شده است و از مدل GPT-4 OpenAI برای درک و ارائه پاسخ به توییت‌های کسانی که حساب را تگ کرده‌اند استفاده می‌کند.این پروژه همچنین با ERC-20 memecoin Bob Token (BOB)، که در ماه آوریل راه اندازی شده، مرتبط بوده است. به گفته CoinGecko، تعلیق قیمت BOB را بیش از ۳۰ درصد کاهش داد.

این تعلیق تغییری بر برداشت قبلی ماسک از ربات است که در پاسخ به یکی از توییت‌های آن در ۲۰ آوریل، توییتی به نام «باب را دوست دارم» را منتشر کرد، توییتی که در وب‌سایت پروژه نیز به‌طور برجسته دیده می‌شود.

پیام ایلان ماسک (@elonmusk) در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۳
با این حال، توییتر اقدامی علیه حساب باب توکن انجام نداده است. تیم پروژه با طنز به خبر تعلیق پاسخ داد و میم ماسک را در حال نظارت بر “باب” پریشان در زندان به اشتراک گذاشت.

پیام باب (@BobEthToken) در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۳
ناظران معتقدند که ماسک بر این عقیده است که Explain This Bob به عنوان یک تاکتیک بازاریابی برای افزایش قیمت BOB استفاده می شود.

از زمان تعلیق، هشتگ “FREEBOB” در کریپتو توییتر منتشر شده است. اکثر ناظران عقیده دارند که BOB یک کوین کلاهبرداری نیست و تعلیق آن بی دلیل است، زیرا راه اندازی توکن “عادلانه” بود، علاوه بر این که BOB “کاملاً غیرمتمرکز” با مکانیزم مالیات ۰٪ بود.

یکی دیگر ادعا کرد که تیم قبل از عرضه باب توکن در ماه آوریل، هیچ توکن یا ایردراپی برای خود ارائه نکرده است.

بنابراین آیا @elonmusk قصد دارد مدرکی دال بر کلاهبرداری بودن $BOB ارائه دهد یا فقط انتظار می رود که حرف او را قبول کنیم؟

منبع: کوین تلگراف


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه