کریپتو

نرخ توکن سوزی شیبا پس از مدتی رشد کرد

نرخ توکن سوزی شیبا پس از مدتی رشد کرد

نرخ توکن سوزی شیبا پس از چند روز متوالی، رشد محسوسی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش زوم ارز، جامعه‌ی SHIB علی‌رغم این موضوع که قیمت شیبا هنوز در روند نزولی قرار داشته و در هفته‌ی گذشته کاهش محسوسی را تجربه کرده است، بالاخره توانسته است تا نرخ توکن سوزی را افزایش دهد.

بر اساس داده‌های اخیرا به اشتراک گذاشته شده در سایت Shibburn، نرخ توکن سوزی پس از گذراندن چند روز متوالی در کف نزدیک به 1000 درصد رشد داشته است.

در مدت 24 ساعت گذشته، جامعه‌ی شیبا پیشرفت محسوسی در زمینه‌ی کاهش ذخایر در چرخه‌ی میم کوین محبوب خود را تجربه کرده است. نرخ توکن سوزی شیبا با سوزانده شدن حدود 7 میلیون SHIB به میزان 945 درصد رشد داشته است.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

اکنون، مجموع مقدار SHIB سوزانده شده به طور هفتگی به نزدیک 300 میلیون میم کوین رسیده است. این رقم نیز نسبت به هفته‌های گذشته، زمانی که جامعه‌ی شیبا هر هفته بین یک تا دو میلیارد میم کوین می‌سوزاند بسیار ناچیز است.

قیمت شیبا پس از سقوط 30 درصدی که به دنبال اخبار مرتبط با شکایات سازمان بورس آمریکا علیه دو صرافی برجسته‌ی صنعت ارزهای دیجیتال رخ داد، هنوز روند نزولی به خود دارد.

پس از اینکه SHIB توانست به سطح 0.00000693 دلار بازگردد، در روز چهارشنبه 14 مارس این میم کوین بار دیگر حدود 6 درصد افت کرد و اکنون، پس از افتی 4.3 درصدی در شبانه روز گذشته در سطح قیمت 0.00000657 دلار قرار دارد.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه