کریپتو

طبقه‌بندی دارایی‌های دیجیتال به عنوان «کالا»؛ پیش‌نویس لایحه جدید قانون‌گذاران آمریکا منتشر شد

کمیته خدمات مالی و کمیته کشاورزی مجلس نمایندگان ایالات متحده پیش‌نویسی را منتشر کرده‌اند که به دارایی‌های دیجیتال اجازه می‌دهد به‌عنوان کالا دسته‌بندی شوند.

به گزارش کوین‌تلگراف، در این پیش‌نویس، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از انکار پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک سیستم معاملاتی قانون‌گذاری‌شده، منع شده و به چنین شرکت‌هایی اجازه داده می‌شود کالاهای دیجیتال و استیبل کوین‌ها را برای خدمات پرداختی ارائه دهند.

قانون مذکور می‌خواهد به انتقاد شرکت‌های بلاکچینی پاسخ دهد که ادعا می‌کنند SEC قوانین واضحی برای این صنعت ارائه نکرده است. این پیش‌نویس به دارایی‌های دیجیتال «کاربردی و غیرمتمرکز» اجازه می‌دهد که به‌عنوان کالاهای دیجیتال طبقه‌بندی شوند. علاوه بر این، این قانون کمیسیون بورس را موظف می‌کند تا قوانینش را تغییر دهد تا به کارگزار-معامله‌گر اجازه دهد تحت شرایط مشخصی، دارایی‌های دیجیتال را نگهداری کنند.

واریز و برداشت بدون محدودیت در صرافی اتراکس
با ثبت نام در اتراکس 50 هزار شیبا و 500 هزار بیت تورنت هدیه بگیرید!

هدیه بگیر!

پل گروال (Paul Grewal)، مدیر ارشد حقوقی کوین ‌بیس، این پیش‌نویس را تحسین کرده؛ اما گفته است که قبل از تصویب رسمی قوانین مذکور، باید با دقت زیادی آن‌ها را بررسی کرد. با این حال، هنوز مشخص نیست که قانون مذکور تا چه حد می‌تواند در کنگره آمریکا پیش برود.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه