کریپتو

بکت ارزهای دیجیتال بزرگی مانند آوالانچ و UNI را از پلتفرم معاملاتی خود حذف می‌کند

پلتفرم معاملاتی بکت (Bakkt) با توجه به دستورالعمل‌های نظارتی و پیشرفت‌های صنعت ارزهای دیجیتال تصمیم گرفته است که تعدادی زیادی از دارایی‌های دیجیتال، از جمله توکن‌های مهم بخش دیفای را کنار بگذارد.

به گزارش کوین‌دسک، این توکن‌ها عبارت‌اند:

آوه، آوالانچ، بنکور نتورک توکن، بیسیک اتنشن توکن (BAT)، چین‌لینک، چیلیز، کامپاوند توکن، کازماس، کرو دائو، انجین کوین، فانتوم، فایل‌ کوین، گالا، گراف، اینترنت کامپیوتر، لوپرینگ، میکر دائو، ریپابلیک، استلار، سوشی سواپ، سنتتیکس، تزوس و یونی سواپ.

مقالات معرفی این ارزهای دیجیتال را می‌توانید در این صفحه به دست آورید.

بکت در این باره گفته است:

بعد از خرید پلتفرم اپکس کریپتو (Apex Crypto) و بررسی ارزهای دیجیتال موجود آن، ما تصمیم گرفته‌ایم که برخی از توکن‌ها را حذف کنیم. تعهد اصلی ما منافع مشتریانمان و مصرف‌کنندگان آن‌ها است. ما با بررسی ارزهای دیجیتال تضمین می‌کنیم که جدیدترین دستورالعمل‌های نظارتی و آخرین پیشرفت‌های صنعت ارزهای دیجیتال را در نظر گرفته‌ایم و منافع مشتریانمان را به بهترین وجه ممکن تأمین می‌کنیم.

بکت در ماه نوامبر (آبان ۱۴۰۱) با خرید پلتفرم اپکس کریپتو موافقت کرد و معامله مربوط به آن در ۱ آوریل (۱۲ فروردین) بسته شد. بنابر این معامله، بکت قصد دارد اپکس کریپتو را با قیمت ۲۰۰ میلیون دلار خریدای کند. این شرکت تاکنون ۵۵ میلیون از مبلغ مذکور را پرداخت کرده و ۱۴۵ میلیون دلارِ باقی‌مانده را با توجه به اجرای تعهدات مالی اپکس کریپتو تا سال ۲۰۲۵، از طریق سهام خود پرداخت خواهد کرد.

بکت با خرید اپکس کریپتو و تعطیل کردن اپلیکیشن معاملاتی خود بعد از ۲ سال فعالیت، تلاش کرده است از مدل خرده‌فروشی به مدل بنگاه به بنگاه (B2B) تغییر مسیر بدهد. هدف اصلی بکت این است که تعداد معامله‌گران خود را افزایش دهد و جایگاه خوبی در بازار ارزهای دیجیتال به دست بیاورد.

گفتنی است که درآمد بکت در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ تقریبا ۱۰٪ کم‌تر از پیش‌بینی تحلیلگران و حدود ۱۳ میلیون دلار بود. ارزش سهام آن هم در سال ۲۰۲۳ حدود ۳.۴۵٪ رشد کرده؛ اما در شش ماه گذشته نزدیک به ۴۰٪ کاهش یافته است.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه