کریپتو

بازگشت بیت کوین به سطح قیمت 30000 دلار

بازگشت بیت کوین به سطح قیمت 30000 دلار

در حوالی رسیدن بیت کوین به سطح 30000 دلار، پیتر برنت معامله‌گر مشهور یک شکست قریب‌الوقوع را برای پرچمدار ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده است.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز، رشد اخیر بیت کوین و عبور آن از سطح قیمت 30000 دلار توجه تحلیلگران و معامله‌گران برجسته‌ای از جمله پیتر برنت را جلب کرد. وی در توییتر به پیش‌بینی یک شکست روبه‌بالا قریب‌الوقوع برای پرچمدار بازار پرداخت.

این اتفاق به دنبال رسیدن بیت کوین به بالاترین سطح قیمت خود از ماه ژوئن سال 2022 رخ داده است.

همچنین، اسکات ردلر، معامله‌گر بازار ارزهای دیجیتال نیز توییتی نوشت و گفت که به نظر می‌رسد که بیت کوین آماده‌ی افزایش قیمت بیشتر است.

هالگر چاپیتز تحلیلگر بر دو راهی میلیارد دلاری مورد توجه سرمایه‌گذاران تاکید کرد: طلا یا بیت کوین؟ در حالی که قیمت این فلز گرانبها به زیر سطح 2000 دلار افت پیدا کرده است، بیت کوین به اوج جدیدی از ابتدای سال تاکنون دست یافته است.

همانطور که در سایت U.today گزارش شد، جان بولینگر تحلیلگر تکنیکال در توییتر اشاره کرد که بیت کوین در نزدیکی یک فشردگی قرار دارد؛ موضوعی که نشان می‌دهد به احتمال زیاد شاهد یک تغییر قیمتی برجسته خواهیم بود.

اکنون پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال با رشدی 5.6 درصدی در شبانه روز گذشته در سطح قیمت 30004 دلار معامله می‌شود و بحث‌ها پیرامون آن در حال تشدید هستند. بنا به داده‌های سایت CoinGecko ارزش کل بازار با 4.2 درصد افزایش در 24 ساعت اخیر در سطح 1.28 تریلیارد دلار قرار دارد.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه