بازارهای مالیبلاکچیناستخراجکریپتو

نیمی از نودهای شبکه کاردانو برای دقایقی از دسترس خارج شدند

امروز صبح حدود نیمی از نودهای (Nodes) کاردانو از شبکه خارج شدند و تایید تراکنش‌ها به کندی صورت پذیرفت. این مشکل دقایقی بعد برطرف شد و شبکه به حالت پایدار بازگشت.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از یوتودی، تام استوکس (Tom Stokes) یکی از SPOهای شبکه کاردانو و بنیان‌گذار پلتفرم Node Shark در توییتی اعلام کرد که امروز صبح پارامتر همگام‌سازی شبکه کاردانو به یکباره به حوالی ۴۰٪ سقوط کرده است.

این بدان معنی است که حدود نیمی از نودهای کاردانو در آن زمان از شبکه خارج شده‌اند و این دسته از اپراتورهای استخر سپرده‌گذاری این شبکه (SPOها)، قادر به انجام فعالیت نبوده‌اند.

خارج شدن نیمی از نودهای شبکه کاردانو

البته اگر سری به مرورگر تراکنش‌های شبکه کاردانو بزنیم می‌بینیم که پروسه ساخت بلاک و تایید تراکنش‌ها در این زمان ادامه داشته است اما مطابق گزارش‌ها تایید تراکنش‌ها به کندی صورت می‌گرفته است. این مشکل پس از حدود ۷ دقیقه برطرف شده است و شاخص همگام‌سازی شبکه به بالای ۸۰٪ بازگشته است.

هنوز علت دقیق این اتفاق مشخص نیست و از طرف توسعه‌دهندگان کاردانو یا شخص چارلز هاسکینسون اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است. اما گزارش‌ها حاکی از این است که SPOهایی که از نسخه‌های 1.35.3 و 1.35.4 نرم‌افزار نود کاردانو استفاده می‌کرده‌اند، دچار این مشکل شده‌اند.

منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه