کریپتو

انجمن XRP منتظر این Airdrop است زیرا XRP Burning در مرکز صحنه قرار می گیرد

انجمن XRP منتظر این Airdrop است زیرا XRP Burning در مرکز صحنه قرار می گیرد

به گزارش زوم ارز،

بحث‌ها در مورد سوزاندن XRP پس از افشای جزئیات در مورد Xahau، زنجیره جانبی قرارداد هوشمند آینده برای اکوسیستم XRP Ledger (XRPL) در هفته گذشته دوباره مطرح شد.

XRP+ توکن اصلی شبکه Xahau است و می‌توان آن را از طریق پورتال Burn2Mint (B2M) دریافت کرد، که به کاربران اجازه می‌دهد در ازای دریافت XRP در شبکه اصلی رایت کنند. ضرب کردن مقدار مساوی از XRP+ در Xahau.

در هفته گذشته نیز، دارندگان XRP تصویری از موجودی حساب خود برای ایردراپ آینده EVRS داشتند. این عکس فوری در Ledger “#82237135” در شبکه اصلی XRP گرفته شده است. طبق به‌روزرسانی قبلی، Evernode 5,160,960 Evers را بین دارندگان XRP واجد شرایط توزیع خواهد کرد.

دو عضو انجمن XRP در حال بحث در مورد ویژگی Burn2Mint (B2M) Xahau ledger در X (توئیتر سابق) هستند. یک نفر اظهار داشت که Burn2Mint از XRP برای Airdrop Evernode مورد نیاز است.

برای ادعای evernode airdrop نیازی به سوزاندن xrp ندارید. شبیه سازی آدرس r خود در Xahau به اندازه کافی Xahau XRP رایگان برای باز کردن حساب و تعیین خط اعتماد به شما می دهد. برای ادعا کردن، نه نیاز به رایت و نه انتقال هیچ xrp ندارید.

— اسکات چمبرلین | 🏴‍☠️ 🪝 (@scotty2ten) 3 سپتامبر ۲۰۲۳

دلیل سوء تفاهم بیان شده توسط یکی از اعضای انجمن XRP می تواند این باشد که Xahau Ledger DEX تنها پلتفرمی است که در ابتدا EVRS در آن معامله می شود.

برای شفاف سازی، اسکات چمبرلین، بنیانگذار Evernode گفت که برای ادعای ایردراپ Evernode نیازی به رایت XRP یا جابجایی XRP نخواهد بود.

“برای ادعای ایردراپ Evernode نیازی به رایت XRP نخواهید داشت. با کلون کردن آدرس r خود در Xahau، Xahau XRP رایگان کافی برای باز کردن حساب و تنظیم یک خط اعتماد به شما می دهد. شما نه نیاز به رایت و نه حرکت ندارید. موسس Evernode توضیح داد.

در توضیح بیشتر، بنیانگذار Evernode اضافه کرد که کاربران هنگام شبیه سازی، دو Xahau XRP دریافت می کنند. این ذخیره حساب (یک Xahau XRP) و پنج شیء دفتر کل مانند خطوط اعتماد (۰.۲ Xahau XRP) را پوشش می دهد.


منبع: u.today


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه