کریپتو

هوش مصنوعی گوگل بهترین روز هفته برای خرید ارزهای دیجیتال را مشخص کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته هوش مصنوعی گوگل، بارد (Bard)، داده‌های تاریخی بازار نشان می‌دهند که ارزان‌ترین روز هفته برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و ریپل (XRP)، روزهای یک‌شنبه و پس از آن، روز شنبه است.

دلیل آن هم این است که حجم معاملات معمولاً در تعطیلات آخر هفته کمتر است که همین امر منجر به کاهش بالقوه قیمت‌ها می‌شود. علاوه بر این، معمولاً در تعطیلات آخر هفته، اخبار و نوسانات کمتری وجود دارد که می‌تواند به کاهش قیمت‌ها کمک کند.

بر اساس داده‌های تاریخی، در بازه زمانی 5 آگوست 2022 تا 3 آگوست 2023، کمترین میانگین قیمت روزانه بیت کوین برای هر روز هفته، روز یکشنبه بود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع کن


میانگین قیمت بیت کوین در روزهای یکشنبه، حدود 23480 دلار و در روزهای شنبه، حدود 23,595 دلار بود. در مقابل، بیشترین میانگین قیمت روزانه بیت کوین در روزهای چهارشنبه، و حدود 23,850 دلار بود.

طبق داده‌ها، سه‌شنبه و چهارشنبه بهترین روزها برای فروش هستند. این آمار نشان می‌دهد که از نظر قیمت، یک‌شنبه را می‌توان به‌عنوان روزی در نظر گرفت که بیت کوین با قیمت کمتری خریداری می‌شود.

هوش مصنوعی گوگل بارد معتقد است، یک استراتژی سرمایه‌گذاری کلاسیک به نام میانگین‌ هزینه‌ دلاری (DCA)، که در آن مبلغ ثابتی از دلار به صورت منظم و در بازه‌های زمانی مشخص برای خرید یک رمزارز استفاده می‌شود، ممکن است رویکرد خوبی برای سرمایه‌گذاری در بلندمدت باشد.

همچنین، خرید ارزهای دیجیتال در روزهای یک‌شنبه در مقایسه با خرید در روزهای دیگر، می‌تواند به طور بالقوه حدود 1 درصد در هزینه سرمایه‌گذاران صرفه‌جویی کند.

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت ارزهای دیجیتال در روز یکشنبه کمتر باشد. با این حال، اگر به دنبال خرید ارز دیجیتال با قیمت نسبتاً پایین‌تر هستید، یک‌شنبه می‌تواند روز خوبی برای شروع جستجوی شما باشد.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه