کریپتو

موفقیتی بزرگ برای لایت کوین: دریافت مجوز معاملات نامحدود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دولت کانادا با اعطای مجوز برای معاملات نامحدود لایت کوین (LTC) و ۳ ارز دیجیتال دیگر در صرافی‌ها، گام مثبتی در جهت پذیرش ارزهای دیجیتال برداشته است. این اقدام، یک حرکت قابل‌توجه برای بازار ارزهای دیجیتال بوده و فرصت‌های بیشتری را برای معامله‌گران این کشور جهت دسترسی به معاملات LTC فراهم می‌کند.
به گزارش رمزارز نیوز، تیم لایت کوین در تاریخ یکم جولای در توییتی نوشت:

کانادا معاملات نامحدود لایت کوین و ۳ رمزارز دیگر را در صرافی‌ها تأیید کرده است. سایر ارزهای دیجیتال، محدودیت سالانه ۳۰ هزار دلاری خواهند داشت.

به دنبال انتشار این خبر، لایت کوین شاهد عملکرد قابل‌توجهی بود و قیمت آن با عبور از مقاومت مهم ۱۰۰ دلاری، به بالاترین سطح ۱۴ ماهه خود رسید.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع


از جمله عوامل دیگری که چشم‌انداز مثبت لایت کوین را تقویت می‌کند، رویداد هاوینگ بعدی این ارز دیجیتال است که قرار است در حدود ۲ آگوست ۲۰۲۳ اجرا شود. این سومین رویداد هاوینگ لایت کوین است که پاداش بلاک را از ۱۲٫۵ LTC به ۶٫۲۵ LTC کاهش خواهد داد.
علاوه بر این، داده‌های پلتفرم IntoTheBlock نشان می‌دهند که شبکه لایت کوین شاهد یک نقطه عطف مهم دیگر بوده و بیش از ۵۰۰ هزار تراکنش روزانه را برای اولین بار در یک بازه سه ماهه پردازش کرده است.
تحلیلگران بازار معتقدند که برای حفظ روند صعودی لایت کوین، این ارز دیجیتال باید سطح ۱۰۲٫۶۵ دلار را حفظ کند. با حفظ حمایت این سطح، لایت کوین می‌تواند برای حرکت بعدی خود به سمت بالا آماده شود و به طور بالقوه به هدف ۱۴۰ دلار برسد.





منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه