کریپتو

تراکنش‌های فراوان 1 میلیون دلاری با شیبا انجام شدند

تراکنش‌های فراوان 1 میلیون دلاری با شیبا انجام شدند

افزایش تراکنش‌های بزرگ با شیبا باری دیگر همزمان با رشد قیمت رخ داده است.



به گزارش زوم ارز و بنا به داده‌های پلتفرم IntoTheBlock، تعداد تراکنش‌های بزرگ مرتبط با توکن‌های شیبا برای سومین روز متوالی به رشد خود ادامه داده است. بر اساس این داده‌ها، دیروز این رقم به 70 تراکنش رسیده بود؛ این بدان معناست که نسبت به ابتدای هفته 11 درصد رشد و نسبت به یکشنبه 159 درصد افزایش برای این آمار دیده شده است.

با بررسی داده‌های جزئی‌تر می‌توان دریافت که بیشتر این تراکنش‌ها را مقادیر 100000 دلار تا 1 میلیون دلار تشکیل می‌دهند. در عین حال، طی 24 ساعت اخیر تعداد تراکنش‌های 1 میلیون دلاری یا بیشتر رو به افت بوده است.

در حالی که تعداد تراکنش‌های بزرگ مرتبط با توکن‌های شیبا رشد داشته است، مجموع حجم آن‌ها نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است. برای مثال، در عین حال که از روز 2 تا 3 آوریل حجم تراکنش‌های بزرگ با SHIB از 10.26 میلیون دلار به 232.9 میلیون دلار رسیده است، در روز 4 آوریل با وجود افزایش تعداد تراکنش‌ها این رقم به 60.1 میلیون دلار افت پیدا کرده است.

اگر این داده‌ها را با عملکرد قیمتی شیبا در کنار هم قرار دهیم زاویه دید متفاوتی به دست می‌آید. به نظر می‌رسد که رشد در تراکنش‌ها در روز 2 آوریل طی افت قیمت 3.5 درصدی در ابتدای روز و پیش از افزایش 5.3 درصدی در روزهای پس از آن رخ داده است.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

می‌توان این‌گونه تصور کرد که نهنگ‌ها با دارایی بیش از 1 میلیون دلار به شکل شیبا فعالیت خود را کاهش داده‌اند و از طرف دیگر کوسه‌ها به فعالیت بیشتری روی آورده‌اند.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه