کریپتو

ویتالیک بوترین: کارمزدهای بالای اتریوم و بهبود تجربه کاربری به کار بیشتری نیاز دارد

ویتالیک بوترین بنیان‌گذار شبکه اتریوم در مقاله جدید خود عنوان کرده است که برای آنکه این شبکه عملکرد بهتری داشته باشد، به کار مستمر و بیشتری احتیاج است.

به گزارش کوین تلگراف، ویتالیک بوترین در مقاله جدید خود خاطره‌ای از پرداخت هزینه چای در سال ۲۰۲۲ را منتشر کرده است. بوترین گفت ۲ تراکنش جداگانه او به دلیل کم بودن گس برای انجام تراکنش و همچنین اختلال در UI کیف پول موبایل او موفقیت آمیز نبوده است. وی گفت:

اگر همزمان با بسیاری دیگر از کاربران تراکنش‌های خود را ارسال کنید، با ریسک افزایش کارمزد مبنا (Base Fee) و قبول نشدن تراکنش‌تان مواجه می‌شوید. حتی بدتر از آن این است که UI کیف پول شما این را به خوبی نشان ندهد. با وجود اینکه یک راهنمایی کوچک برای حل این مشکل نمایش داده می‌شود، هیچ هشدار بزرگ قرمز رنگی وجود ندارد. حتی افراد با تجربه‌تر نیز در این مواقع گیج می‌شوند.

وی افزود تجربه کاربری خوب را نه تنها نمی‌توان با یک کیس متوسط بررسی کرد، بلکه باید با بدترین سناریو بررسی شود. یک UI تمیز و جذابی که کمتر از ۱٪ مواقع کارهای عجیب و غریبی انجام دهد و مشکلات بزرگی به وجود آورد، از یک UI با جزییات زیادی که حداقل مشکل کاربر را با جزییات نشان می‌دهد و راه‌حل باگ‌های به وجود آمده را نمایش می‌دهد، به مراتب بدتر است.

وی با اشاره به اینکه اینترنت نیز در ۱۰۰٪ مواقع در دسترس نیست بر نیاز به راهکارهای جایگزین آفلاین برای اثبات تراکنش‌ها تاکید کرد.

آیا شما در انتقال دارایی‌های خود در شبکه اتریوم با مشکلات مشابه روبه‌رو بوده‌اید؟ تجربه خود را در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه