کریپتو

رشد ناگهانی ۲۳۰ درصدی حجم معاملات دوج کوین! افزایش بیشتر قیمت در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رمزارز دوج کوین یک افزایش ناگهانی 230 درصدی را در حجم معاملات خود تجربه کرد که با حرکات قابل توجه قیمت آن نمایان شد. این افزایش در حجم معاملاتی پس از دوره‌ای از معاملات کم‌حجم صورت گرفت که در آن، دوج کوین در 29 اوت یک شکست قیمتی را ارائه کرد و به 0.068 دلار رسید.
افزایش قیمت دوج کوین به تحولات مثبت در بازار ارزهای دیجیتال نسبت داده می‌شود. این ارز دیجیتال همراه با سایر رمزارزهای دیگر افزایش یافت، که احتمالاً با پیروزی حقوقی شرکت مدیریت دارایی گری‌اسکیل (Grayscale) در نبرد خود علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تقویت شده است.
یکی دیگر از عواملی که به خوش‌بینی در میان دارندگان دوج کوین دامن می‌زند، این خبر بود که شبکه رسانه اجتماعی X، که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، مجوز خدمات پرداخت رمزارزی را دریافت کرده است. این مجوز به X اجازه می‌دهد تا خدمات پرداخت را در چندین ایالت از جمله آریزونا، میسوری، جورجیا، مریلند، میشیگان، نیوهمپشایر و رود آیلند ارائه دهد.
در نتیجه این تحولات و افزایش نوسانات بازار، معامله‌گران وارد بازار دوج کوین شدند که منجر به افزایش قابل توجه 230 درصدی حجم معاملات 24 ساعته آن شد. نوسانات قیمت بیشتر اغلب منجر به افزایش حجم معاملات می‌شود؛ زیرا معامله‌گران باتجربه از نوسانات قیمت برای کسب سود استفاده می‌کنند.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!




شروع کن


با این حال، توجه به این نکته مهم است که در حالی که افزایش حجم معاملات می‌تواند عملکرد یک رمزارزرا منعکس کند، ممکن است همیشه معیار قابل اعتمادی برای موقعیت‌های سرمایه‌گذاران ارائه ندهد.
در زمان نگارش این خبر، دوج کوین اندکی از رشدهای خود را اصلاح کرده، و با قیمت 0.068 دلار معامله می‌شود. برای رشد بیشتر، دوج کوین باید به بالاتر از میانگین‌های متحرک 50 و 200 روزه خود که به ترتیب در 0.07 و 0.074 دلار قرار دارند، برسد.
شایان ذکر است که دوج کوین با یک سطح مقاومتی در 0.068 دلار روبرو است که باید از آن عبور کند. برعکس، در صورت وقوع حرکت نزولی، دوج کوین سطوح حمایتی 0.056 و 0.06 دلار را هدف قرار می‌دهد.
بازار ارزهای دیجیتال به پویایی خود ادامه می‌دهد و معامله‌گران از نزدیک این تحولات را برای فرصت‌های معاملاتی بالقوه زیر نظر دارند.





منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه