کریپتو

بهترین اتفاق مالی سال 2023 در دنیای ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک حرکت راهبردی که موجی از شوک‌ها را در بخش مالی وارد کرده است، شرکت والکری (Valkyrie) با اعلام برنامه‌هایی برای تبدیل صندوق قابل معامله موجود خود، BTF، به یک صندوق قابل معامله (ETF) دوگانه بیت ‌کوین و اتریوم، در این حوزه پیشگام شده است.

همان‌طور که اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF در بلومبرگ بیان کرد، این تصمیم جسورانه که برای 3 اکتبر برنامه‌ریزی شده است، با هدف پیشی گرفتن از 13 رقیب دیگر در رقابت برای تسلط بر بازار ETF است.

رویکرد والکری شامل تغییر مسیر صندوق‌های قابل معامله فعلی آنها به جای راه‌اندازی یک نهاد کاملاً جدید است. در حالی که این تاکتیک باعث تعجب برخی می‌شود، کارشناسان بازار معتقدند که رعایت جدول زمانی تعیین‌شده می‌تواند یک عامل اجتناب‌ناپذیر باشد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع کن


به گفته بالچوناس، این حرکت، مشابهتی با استراتژی‌های تاریخی دارد و یادآور اولین ETF به نام $MJ است که از رویکردی مشابه برای تضمین موقعیت خود به عنوان پیشرو در این حوزه استفاده می‌کرد. این پیشرفت پس از اعطای مجوز کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برای ارزیابی مجدد ETF بیت کوین انجام شد.

آتاناسیوس پساروفگیس، یک چهره برجسته در امور مالی، عملکرد قابل توجه ETF استخراج بیت کوین والکری را برجسته و آن را به عنوان بهترین اتفاق سال 2023 معرفی کرده است. داده‌های فعلی تا 27 جولای نشان می دهد که دارایی‌های تحت مدیریت والکری 24 میلیون دلار بوده و سود 261 درصدی از ابتدای سال تا به الآن را به همراه داشته است.

حرکت والکری توجه جهان مالی را به خود جلب کرده است و موفقیت آن می‌تواند راه را برای یک دوره انقلابی در ETFها هموار کند؛ زیرا فضای ارزهای دیجیتال همچنان در حال تکامل است. روند تسلط ETFهای مرتبط با ارزهای دیجیتال بر بهترین عملکردهای سال نشان‌دهنده رشد قابل توجه و افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال در سال 2023 است.

با موضع پیشگیرانه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و استراتژی نوآورانه والکری، چشم‌انداز ETF می‌تواند شاهد تغییرات متحول‌کننده‌ای در ماه‌های آینده باشد.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه