کریپتو

این ۵ آلتکوین برای یک شکست عظیم آماده هستند

این ۵ آلتکوین برای یک شکست عظیم آماده هستند

در هفته‌های اخیر، بازار ارزهای رمزنگاری‌شده با پیش‌بینی شکست احتمالی آلت‌کوین‌ها رو به رشد بوده است و سرمایه‌گذاران به‌دقت کوین های جایگزینی را که احتمالاً پیشتاز رالی هستند، زیر نظر دارند. در واقع، آلت‌کوین‌ها برای جلب توجه رقابت می‌کنند و تلاش می‌کنند تا مرکز توجه را از بیت‌کوین (BTC)، یکی از بهترین عملکردهای سال ۲۰۲۳ بدزدند.

در همین حال، تحلیلگر معاملات ارزهای دیجیتال Tolberti، در پست TradingView در ۲۲ ژوئیه، پنج آلتکوین زیر را شناسایی کرده است که خود را برای یک شکست عظیم در موقعیت قرار می دهند.

Dogecoin (DOGE)

ارز رمزنگاری میم، Dogecoin (DOGE)، علیرغم داشتن کاتالیزورهای متعدد از آن، در هفته‌های اخیر با تغییرات قیمت روبرو بوده است. اگرچه عملکرد DOGE تحت تأثیر مسیر کلی بازار است، اما به طور مشخص به رابطه آن با ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا (NASDAQ: TSLA) بستگی دارد. از لحاظ تاریخی، هر زمان که ماسک به آن اشاره می‌کند یا در مورد آن صحبت می‌کند، این توکن تظاهرات قابل توجهی را نشان داده است.

یکی از این موارد زمانی بود که DOGE پس از گزارش هایی مبنی بر اینکه کد منبع تسلا شامل پشتیبانی از بیت کوین و دوج کوین است، افزایش یافت. این خبر گمانه‌زنی‌های گسترده‌ای را برانگیخت مبنی بر اینکه ممکن است سازنده مشهور خودروهای برقی در نظر دارد این ارزهای رمزپایه را به عنوان گزینه‌های پرداخت مناسب ادغام کند. در نتیجه این خبر، ارزش بازار توکن بیش از ۱ میلیارد دلار افزایش یافت و قیمت آن از سطح مقاومت ۰.۰۷۰ دلار گذشت.

علاوه بر این، این توکن اندکی پس از اینکه ماسک توئیتی از اسکوبی دو را منتشر کرد، افزایش یافت و تأثیر حضور وی در رسانه های اجتماعی را بر تغییرات قیمت DOGE بیشتر برجسته کرد.

در زمان انتشار، DOGE با ۰.۰۷۱ دلار معامله می‌شد و زیان روزانه بیش از ۲% را تجربه می‌کرد. در نمودار هفتگی، نشانه تقریباً ۳% کاهش یافته است.

Dogecoin (DOGE)
Dogecoin (DOGE)

IoTeX (IOTX)

IoTeX (IOTX)، ارز دیجیتال متمرکز بر اینترنت اشیا (IoT)، در هفته های اخیر با نوسانات قیمت مواجه شده است که تا حد زیادی منعکس کننده روند کلی بازار است. در حال حاضر، هدف این توکن بازپس گیری ناحیه مقاومت ۰.۰۵ دلاری است که نقشی اساسی در معاملات آن با قیمت ۰.۱ دلار ایفا می کند.

ارزش IOTX ارتباط نزدیکی با افزایش تقاضا برای راه حل های ایمن و مقیاس پذیر اینترنت اشیا دارد. IoTeX خود را به عنوان یک بلاک چین پیشرو معرفی می کند و یک پلت فرم متحول کننده برای آینده ارائه می دهد. به ویژه قابل توجه توانایی IoTeX برای ادغام یکپارچه با دستگاه های IoT است که انتقال و ارتباطات ایمن و کارآمد داده را تسهیل می کند. پیاده‌سازی فناوری بلاک چین یکپارچگی داده‌ها، حریم خصوصی و قابلیت همکاری را تضمین می‌کند و یک اکوسیستم قابل اعتماد برای دستگاه‌های اینترنت اشیا ایجاد می‌کند.

در زمان انتشار، IOTX 0.02 دلار ارزش داشت و سود روزانه کمتر از ۰.۵٪ را تجربه کرد.

IoTeX (IOTX)
IoTeX (IOTX)

Fetch.ai (FET)

Fetch.ai (FET) پیشگام ادغام هوش مصنوعی و بلاک چین است و یک اقتصاد دیجیتال غیرمتمرکز را ایجاد می کند که در آن عوامل مستقل با یکدیگر همکاری می کنند، داده ها را مبادله می کنند و وظایف پیچیده را با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین غیرمتمرکز و فناوری دفتر کل توزیع شده انجام می دهند. قیمت توکن تحت تأثیر عواملی مانند افزایش پذیرش و مشارکت است.

برای مثال، ارزش


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه