کریپتو

عملکرد بی‌نظیر دوج کوین: بیش از نیمی از آدرس‌های DOGE در سود هستند!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت دوج کوین (DOGE) در چند هفته گذشته، بهبود قابل توجه 40 درصدی را تجربه کرده است که در نتیجه آن، بیش از نیمی از آدرس‌های سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال به وضعیت سوددهی بازگشته است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع


افزایش آدرس‌های فعال در هفت روز گذشته!

آدرس‌های فعال دوج کوین در هفت روز گذشته تقریباً 22.3 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، تعداد آدرس‌های جدید هم افزایش قابل‌توجهی در حدود 53.28 درصد را به ثبت رسانده است. در همین حال، تعداد آدرس‌های دوج کوین بدون موجودی نیز 17.47 درصد افزایش یافته است.

تعداد آدرس‌های فعال در 24 ساعت.
تعداد آدرس‌های فعال در 24 ساعت.

 

احساسات در تلگرام همچنان مثبت است!

احساسات پیرامون دوج کوین در تلگرام تا حد زیادی مثبت است، با 469 پیام مثبت و 74 پیام منفی. با این حال، شایان ذکر است که تعداد اعضای گروه دوج کوین در تلگرام به طور پیوسته در حال کاهش است.

کاربران تلگرام دوج کوین.
کاربران تلگرام دوج کوین.

تعداد کیف پول‌های دوج‌کوین همچنان در حال رشد!

علی‌رغم کاهش تعداد اعضای گروه تلگرام، تعداد کل آدرس‌های دوج کوین همچنان روند صعودی را نشان می‌دهد و به طور میانگین در 30 روز گذشته تقریباً 4.71 میلیون آدرس دوج کوین در دسترس بوده است.

تعداد آدرس‌های دوج کوین.
تعداد آدرس‌های دوج کوین.

سرمایه‌گذاران خرد 33 درصد از دارندگان دوج کوین را تشکیل می‌دهند!

توزیع مالکیت دوج کوین دلگرم کننده است؛ زیرا سرمایه‌گذاران کوچک بیش از یک سوم از کوین‌ها را در اختیار دارند، این در حالی است که حدود 20 درصد از عرضه کوین‌ها در اختیار 68 سرمایه گذار بزرگ است.

سرمایه‌گذاران بزرگ به عنوان آدرس‌هایی طبقه‌بندی می شوند که بین 0.1 تا 1 درصد از عرضه دوج کوین را در اختیار دارند. از سوی دیگر، نهنگ‌ها آدرس‌هایی هستند که بیش از 1 درصد از عرضه دوج کوین را در اختیار دارند.

توزیع مالکیت دوج کوین.
توزیع مالکیت دوج کوین.

بیش از 50 درصد از آدرس‌های دوج کوین در سوددهی هستند!

در حال حاضر، اکثر آدرس‌های دوج کوین (چیزی نزدیک به 55 درصد)، در موقعیت سودآوری قرار دارند. اگر بخواهند دوج کوین‌های خود را به قیمت فعلی بازار بفروشند، حدود 36 درصد از آدرس‌ها متحمل ضرر می‌شوند، در حالی که تقریباً 9.4 درصد در نقطه سربه‌سر هستند.

وضعیت سود و زیان آدرس‌های دوج کوین.
وضعیت سود و زیان آدرس‌های دوج کوین.

جهش 40 درصدی قیمت دوج کوین در 6 هفته!

بر اساس داده‌های بازار، قیمت دوج کوین به طور قابل‌توجهی، حدود 40 درصد در شش هفته گذشته افزایش یافته است که منجر به افزایش تعداد آدرس‌هایی شده که اکنون بار دیگر در موقعیت سودآوری قرار دارند.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه