کریپتو

رویدادهای مهم اقتصاد کلان در هفته جاری که می‌توانند قیمت بیت کوین را تحت تأثیر قرار دهند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت بیت کوین ممکن است در روزهای آینده موجی از نوسانات را به دلیل چندین رویداد اقتصادی کلان پیش رو داشته باشد. در حال حاضر، ارز دیجیتال برتر بازار در نتیجه حرکت‌های جانبی طولانی‌مدت اخیر، تحت یک “فشار نوسانات” قرار گرفته است. داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که این فشارها اغلب با حرکت صعودی دنبال می‌شوند.
جالب اینجا است که چندین رویداد آتی می‌توانند به طور بالقوه بازار جهانی ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار دهند.
حجم معاملات بیت کوین از 15 ژوئیه 2023 کاهش قابل‌توجهی داشته است؛ زمانی که حجم روزانه 8.01 میلیارد دلار در مقایسه با 20 میلیارد دلاری که در روزهای قبل انجام شده بود، وجود داشت. از این رو، جلسه 26 ژوئیه 2023 کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) احتمالاً می‌تواند چرخه نوسان قیمت بیت کوین را آغاز کند؛ همان‌طور که در جلسات قبلی فدرال رزرو ایالات متحده دیده شد. سرمایه‌گذاران به دقت به پیام جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در مورد پیش‌بینی این کمیته برای نشست FOMC در باقی‌مانده سال 2023 نگاه می‌کنند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع


همچنین، انتشار داده‌های شاخص تورم PCE ایالات متحده برای روز جمعه، 28 ژوئیه 2023 برنامه‌ریزی شده است. ابزار CME FedWatch احتمال 99.2 درصدی را برای افزایش نرخ بهره تا محدوده 525-550 bps در جلسه آتی، پیش‌بینی می‌کند.
نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، رابرت اف کندی جونیور، نیز قرار است در مصاحبه‌ای با The Wolf Of All Streets در روز چهارشنبه، 26 ژوئیه 2023، به طور مفصل در مورد بیت کوین صحبت کند. او اخیراً قول داده بود که در صورت انتخاب شدن، از بیت کوین حمایت کند و این ارز دیجیتال را از مالیات معاف نماید.
در همین حال، بیت کوین ممکن است در روزهای آینده به دلیل یک مرحله نزولی قریب‌الوقوع که بازارهای سهام ایالات متحده ممکن است به زودی جذب خود کند، در مرحله اصلاح باشد. شاخص S&P 500 در حال حاضر در یک خط صعودی نادر با کاهش کمتر از 1 درصدی در هشت هفته متوالی قرار دارد.
در حالی که شاخص داوجونز برای اولین بار از سال 2017، با 10 افزایش روزانه متوالی، روی افزایش هفتگی تکرار شد. بحث در مورد سهام مرتبط با هوش مصنوعی نیز اخیراً به حفظ شناوری در S&P 500 کمک کرده است، که همبستگی تاریخی با بازار ارزهای دیجیتال دارد.


منبع

کوین‌گیپ




منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه