کریپتو

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (30 تیر 1402)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی والکس:
صرافی رمزارزی والکس، بات‌های معامله‌گر جدیدی اضافه کرده است. با خواندن راهنمای جامع و آسان، معامله‌گران می‌توانند با استراتژی‌های معامله و ساخت بات‌ها آشنا شوند. این امکان به معامله‌گران داده می‌شود که به‌راحتی بات معامله‌گر خود را بسازند و شیوه‌ی جدیدی از ترید را با والکس تجربه کنند.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (30 تیر 1402)

بیت پین:
خبر خوب برای کاربران صرافی بیت پین اضافه شدن رمزارز‌های جدید به ضمانت‌های بیت‌لون است. هم‌اکنون علاوه بر بیت‌کوین، اتریوم، تتر، یو اس دی کوین و بی یو اس دی، می‌توانید با ضمانت رمزارزهای جدید نیز وام تومانی بگیرید: کاردانو (ADA) – ترون (TRX) – دوج کوین (DOGE).
با بیت‌لون، محصول جدید بیت‌پین، فقط با ضمانت رمزارزی و بدون نیاز به چک، سفته و یا ضامن، وام تومانی می‌توان دریافت کرد. برای دریافت وام از بیت‌لون،‌ خبری از روند‌های معمول و زمان‌بر نخواهد بود؛ فقط کافیست در بیت‌پین حساب کاربری ایجاد کنید و بعد از تکمیل اطلاعات هویتی و تأمین ضمانت رمزارزی، در عرض چند دقیقه وام خود را دریافت کنید.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (30 تیر 1402)

رمزینکس:
با اطلاع‌رسانی انجام شده توسط صرافی رمزینکس، این صرافی از به‌روزرسانی شبکه و هاردفورک هارمونی (harmony) حمایت خواهد کرد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده، برای انجام به‌روزرسانی شبکه توسط توسعه‌دهندگان از روز پنجشنبه، تمامی واریز و برداشت‌ها بر روی شبکه هارمونی (harmony) تا اطلاع ثانوی موقتاً متوقف شده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع






منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه