بلاکچینکریپتو

فناوری میان زنجیره ای چین لینک فعال می شود

فناوری میان زنجیره ای چین لینک فعال می شود

 

چین لینک، یک پروژه پیشرو با تمرکز بر استفاده از اوراکل ها برای آوردن داده های دنیای واقعی به بلاکچین و استفاده از آن برای مقاصد تجاری، مدتی است که روی روشی کار می کند تا داده های به سختی به دست آمده و معتبر خود را به پروژه های شریک ارائه دهد.

به گزارش اکسران : پس از مدت ها انتظار، توسعه دهندگان چین لینک راه اندازی CCIP که مخفف Chainlink Cross-Chain Interoperability Protocol و به معنای فناوری میان زنجیره ای است را اعلام کردند.

خرید ارز دیجیتال با 500 هزار تومان!

تو صرافی اکسران میتونی فقط با 500 هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع
راه‌اندازی شبکه اصلی CCIP در بلاکچین‌های اتریوم، پالیگان، آوالانچ و آپتیمیزم در حال حاضر توسط تیم‌های Synthetix و BGD Labs که از شبکه چین لینک برای دور زدن محدودیت‌های پل‌های متقابل سنتی استفاده می‌کنند، استفاده می‌شود.

 

برای پروژه‌های غیر شریک، CCIP در ۲۰ جولای در شبکه‌های آزمایشی این بلاکچین‌ها در دسترس خواهد بود.

در همین حال، توسعه دهندگانی که به دنبال ادغام dApp های خود با چین لینک هستند، می توانند برای دسترسی زودهنگام ثبت نام کنند و در وب سایت پروژه بررسی شوند.

یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت چین لینک، این پروژه امیدوار است که CCIP به استاندارد طلایی جدید برای قابلیت همکاری کراس چین تبدیل شود.

به منظور تسهیل توسعه بیشتر پروتکل، چین لینک به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا با استفاده از پیام های دلخواه و انتقال توکن ساده، راه حل های زنجیره ای خود را در بالای CCIP بسازند که هر دو توسط داده هایی که تاکنون فعال شده اند پشتیبان می شوند.

اعلام غافلگیرکننده کراس چین یا فناوری میان زنجیره ای باعث افزایش ارزش بازار LINK شد.

بر اساس گزارش CoinGecko، قیمت توکن اختصاصی Chainlink در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد افزایش یافته است که افزایش مداوم ارزش را در طول ماه گذشته ایجاد کرده است.

منبع: cryptopotato

منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه