کریپتو

ذخایر بیت کوین در صرافی‌ها به افت پنج ساله رسید

ذخایر بیت کوین در صرافی‌ها به افت پنج ساله رسید

با وجود موجی از سختگیری‌های قانونی، میزان ذخایر بیت کوین در صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح خود در پنج سال گذشته رسیده است.

به گزارش زوم ارز و بر اساس موسسه تحلیل داده‌ی Santiment، ذخایر بیت کوین موجود در صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح خود از ماه فوریه 2018 رسیده است.

با وجود شکایاتی از سوی سازمان بورس آمریکا علیه صرافی‌های رمز ارزی برجسته‌ی بایننس و Coinbase، معامله‌گران در حال انتقال بیت کوین خود به کیف پول‌های خصوصی هستند. احتمالا این اقدام، با هدف در امان ماندن از وضعیت قانونی نامشخص انجام می‌شود.

موسسه Santiment پیش‌بینی می‌کند که تا زمانی که جریان این شکایات ادامه یابد، این روند نیز ادامه خواهد یافت.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

سازمان بورس آمریکا دو صرافی ارز دیجیتال بزرگ بایننس و Coinbase را به ثبت اشتباه فعالیت‌های خود همراه با بقیه‌ی اتهامات، متهم کرده است.

بایننس همراه با شرکت BAM Trading متهم به فعالیت بدون مجوزهای مورد نیاز از سال 2017 و فروش اوراق بهادار ثبت نشده، شده‌اند. همچنین چانگپنگ ژائو، بنیان‌گذار بایننس نیز متهم به دور زدن قوانین آمریکا جهت اجازه دادن به شهروندان آمریکا برای استفاده از سایت Binance.com شده است. صرافی Coinbase متهم به فعالیت بدون ثبت نام مورد نیاز از سال 2019 شده و بنا به گفته‌ی سازمان بورس آمریکا، این اقدام محافظت ضروری برای سرمایه‌گذاران را نقض کرده است.

این مشکلات قانونی برای بایننس و Coinbase سرکوب شدید بر صرافی‌های رمز ارزی از سوی مراجع قانونی را رقم زده است.

در نتیجه، تغییر رفتار در معامله‌گران با انتقال مقادیر چشم‌گیر بیت کوین به حضانت شخصی دیده می‌شود، که نشانگر افزایش محافظه‌کاری در میان سرمایه‌گذاران رمز ارزی است.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه