کریپتو

رشد 4100 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا

رشد 4100 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا

شیبا افزایش محسوس بیش از 4000 درصدی را در نرخ توکن سوزی خود شاهد بوده است.

به گزارش زوم ارز، امروز اکوسیستم ارزهای دیجیتال تغییر بسیار منفی‌ای را تجربه کرده است؛ اتفاقی که با توجه به هجوم سرکوب‌ها بر روی صرافی‌های بایننس و Coinbase از سوی سازمان بورس آمریکا غافلگیر کننده نیست. درحالی که بسیاری از توکن‌ها از این اقدامات قانونی ضربه دیده‌اند، شیبا توانسته است تا افزابش شگفت‌انگیزی را در نرخ توکن سوزی خود تجربه کند.

بنا به داده‌های سایت Shibburn، هم‌اکنون نرخ توکن سوزی دومین میم کوین بزرگ بازار به میزان بیش از 4000 درصد رشد کرده است. این نرخ توکن سوزی نشان می‌دهد که طی 24 ساعت گذشته، در مجموع حدود 227 میلیون SHIB به کیف پول غیرفعال ارسال شده است.

اخیرا شیبا شاهد افت محسوس نرخ توکن سوزی خود بوده است؛ چرا که سرمایه‌گذاران به‌دلیل مشکلات قانونی اخیرا ایجاد شده توسط سازمان بورس آمریکا تراکنش‌های کمتری انجام داده‌اند. همچنین، نرخ توکن سوزی کمتر منجر به رشد قیمت آهسته‌تر شده است؛ این میم کوین با افتی 20 درصدی در شبانه روز گذشته در سطح قیمت 0.0000063 دلار قرار دارد.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

اگرچه این توکن از طبقه‌بندی آلت کوین‌های برجسته به‌عنوان اوراق بهادار توسط سازمان بورس آمریکا معاف بوده است، اما افت بیشتری نسبت به آلت کوین‌ها به خود دیده است.

با وجود افت معیارهای کلیدی شیبا به‌جز نرخ توکن سوزی، این امکان وجود دارد که احساسات مثبت از سوی خریداران بازیابی شود.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه