کریپتو

استاندارد جدید BRC-721E؛ امکان بریج کردن NFTها از اتریوم به بیت کوین فراهم شد

اردینالز اکنون با راه‌اندازی استاندارد BRC-721E به کاربران اجازه می‌دهد NFTهای خود در شبکه اتریوم (با استاندارد ERC-721) را به بلاکچین بیت کوین منتقل کنند. استاندارد BRC-721E به طور مشترک توسط «بازار اردینالز» – یک بازار مبتنی بر Ordinals – و مجموعه NFT بیت کوین میلیدیز (Bitcoin Miladys) راه‌اندازی شده است.

به نقل از کوین‌تلگراف، استاندارد جدید BRC-721E تبدیل NFTهای غیرقابل تغییر و قابل تایید ERC-721 به اردینالز را امکان‌پذیر می‌کند. متادیتا این NFTها در ابتدا به صورت آنچین ذخیره نمی‌شود، اما کاربران می‌توانند یک تصویر پیش‌نمایش با کیفیت پایین‌تر را ذخیره کنند و در داده‌های تصویر خام، ارجاعی به سوزاندن NFT در شبکه اتریوم را بگنجانند.

بیشتر بخوانید: ساخت NFT روی شبکه بیت کوین چطور ممکن است؟ بررسی پروتکل اردینالز (Ordinals)

بریج کردن NFT از اتریوم به بیت کوین
منبع: توییتر
واریز و برداشت بدون محدودیت در صرافی اتراکس
با ثبت نام در اتراکس 50 هزار شیبا و 500 هزار بیت تورنت هدیه بگیرید!

هدیه بگیر!

فرآیند بریج کردن NFT از اتریوم به بیت کوین با سوزاندن NFT در شبکه اتریوم با یک تابع فراخوانی آغاز می‌شود. سوزاندن NFT یک فرآیند غیرقابل برگشت است و به عنوان یک متد آنچین برای حکاکی (Inscription) عمل می‌کند. برای بدست آوردن NFT سوزانده شده در اتریوم بر بستر بیت کوین، کاربر باید داده‌های معتبر BRC-721E را حکاکی (Inscribe) کند که پس از آن NFT بریج شده در صفحه کلکسیون بازار اردینالز با متادیتا کامل نمایش داده می‌شود.




منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه