بازارهای مالیکریپتو

میلیاردها دلار دوج کوین توسط Robinhood هولد می‌شود

میلیاردها دلار دوج کوین توسط Robinhood هولد می‌شود

سرویس ردیاب رمز ارز @DogeWhaleAlert داده‌هایی منتشر کرده است که مقدار دوج کوین هولد شده توسط پلتفرم معاملاتی برجسته Robinhood را فاش می‌کنند.

به گزارش اکسران و به نقل از زوم ارز و بر اساس توییت منتشر شده، در کیف پول‌های پلتفرم Robinhood حدود 33 میلیارد دوج کوین معادل حدود 2.5 میلیارد دلار قرار دارد. این رقم تقریبا 24 درصد از مجموع ذخایر در چرخه‌ی نخستین و ارزشمندترین میم کوین جهان را شامل می‌شود.

از ابتدای این هفته، قیمت دوج کوین نزدیک به 11 درصد رشد را به نمایش گذاشته است. هرچند، ساعاتی پیش در امروز این میم کوین کمی افت کرد و حدود 2.5 درصد کاهش قیمت را تجربه کرد. بنا به داده‌های سایت CoinGecko، در لحظه نگارش این خبر DOGE در سطح قیمت 0.082 دلار قرار دارد.

 

 

از طرح عیدانه اکسران جا نمونی!

با ثبت نام در صرافی اکسران 200 هزار تومن جایزه بگیرید!

به همراه 100 هزار تومن پاداش معرفی از هر نفر!

ثبت نام

 

در طی 24 ساعت گذشته فعالیت نهنگ‌ها بر روی شبکه دوج کوین افزایش یافته و پلتفرم ردیاب مذکور شاهد انجام چند تراکنش بزرگ بوده است. دو تراکنش از آن‌ها 35 میلیون و 74 میلیون DOGE را در میان آدرس‌های ناشناس و 20 کیف پول بزرگ انتقال دادند.

یک تراکنش مشابه دیگر نیز حدود 72 میلیون دوج کوین را جابه‌جا کرد.

امروز یکی از بنیان‌گذاران دوج کوین موسوم به بیلی مارکوس بار دیگر در توییتر به جامعه DOGE یادآور شد که وی نماینده‌ی دوج کوین نیست و 9 سال پیش از کار کردن بر روی آن کناره‌گیری کرده است. همچنین وی گفت که در کیف پول‌های رمز ارزی خود مقدار بسیار ناچیزی از دوج کوین هولد می‌کند.

منیع: U.today


سر تیتر اخبار: پرونده شکایت مال باختگان دوج کوین از ایلان ماسک مختومه می‌شود

منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه