بازارهای مالیتحلیل اقتصادیکریپتو

برنت پیرامون بازگشت بیت کوین از اوج خود صحبت کرد

برنت پیرامون بازگشت بیت کوین از اوج خود صحبت کرد

 

به گزارش اکسران و به نقل از زوم ارز، پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین، نوسانات محسوس دیگری را تجربه کرده است؛ برای نخستین بار از ماه ژوئیه 2022، قیمت آن از سطح 26000 دلار عبور کرد، اما پس از آن در صرافی Bitstamp به سطح 24070 بازگشت.

پیتر برنت، معامله‌گر باتجربه، در توییتر توضیح داد که وی از چنین اتفاقی غافلگیر نشده است؛ چرا که سطح 26000 دلار رد شد.

از طرح عیدانه اکسران جا نمونی!

با ثبت نام در صرافی اکسران 200 هزار تومن جایزه بگیرید!

به همراه 100 هزار تومن پاداش معرفی از هر نفر!

ثبت نام

همانطور که توسط سایت U.today گزارش شد، برای نخستین بار از میانه‌ی سال 2022 تاکنون ارزش بازاری پادشاه ارزهای دیجیتال از سطح 500 میلیارد دلار عبور کرد.

قیمت طلای دیجیتال بر اثر بحران بانکی اخیر در آمریکا رشد کرد. بحران فعلی با فاجعه‌ی بانکداری سال 2013 در قبرس که برای اولین بار در تاریخ بیت کوین، نخستین رمز ارز جهان را به جریان اصلی وارد کرد مقایسه می‌شود.

سرمایه‌گذاران هنوز در دوره‌های سخت مالی، به بیت کوین علی‌رغم عملکرد نامطلوب آن به عنوان یک دارایی امن نگاه می‌کنند.

دولت فدرال آمریکا به دلیل رخ دادن بحران اخیر اقداماتی جهت اطمینان دادن به سپرده‌گذاران با تضمین سپرده‌های آن‌ها و انجام اقدامات اضطراری جهت کاهش نگرانی‌های آن‌ها انجام داده است.

علاوه بر آن، فعالان بازار گمان می‌کنند که ممکن است بحران فعلی منجر به دست کشیدن افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا شود.

در حالی که جامعه‌ی رمز ارزی پیش‌بینی می‌کند که سیاست‌های فدرال رزرو تغییر خواهد کرد، گزارش CPI ماه فوریه نشان می‌دهد که به این زودی‌ها تورم خنثی نخواهد شد.

بنابراین، بر اساس تحلیل اقتصاددان‌ها در بلومبرگ، نیاز به افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی هنوز وجود دارد. در حالی که افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره در جلسه‌ی FOMC ماه مارس مطلوب به نظر می‌رسد، با وجود نگرانی‌ها پیرامون بحران مالی، تصمیم به انجام این اقدام برای فدرال رزرو سخت خواهد بود.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:

منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه