بازارهای مالیصرافیصرافیکریپتو

افزایش برداشت بیت کوین از صرافی‌ها! روند قیمت دوباره صعودی می‌شود؟

 

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش اکسران : سرکوب صرافی‎های ارز دیجیتال توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) موجی از شوک و دلهره را در این بازار ایجاد کرده که منجر به رکود قابل‌توجهی شده است.

در این میان، برخی از آلت کوین‌های اصلی، مانند کاردانو، سولانا و پالیگان، در یک بازه زمانی 24 ساعته ضررهای دو رقمی را تجربه کردند، این در حالی است که کاهش قیمت در بیت کوین در مقایسه با آلت کوین‌ها نسبتاً اندک بوده است.

خرید ارز دیجیتال با 500 هزار تومان!

تو صرافی اکسران میتونی فقط با 500 هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم تحلیلی Glassnode، حجم خروجی بیت کوین  از صرافی‌ها (با میانگین متحرک 7 روزه) به رقم 39,781,339.94 دلار رسیده که بیشترین مقدار ثبت‌شده در مدت یک ماه است.

این رقم از بالاترین سطح یک‌ماهه قبلی خود که در تاریخ 9 ژوئن 2023 در حدود 39,556,958.79 دلار ثبت شده بود، فراتر رفته است.

اصطلاح “خروجی از صرافی” به کل مقدار بیت کوینی که از کیف پول‌های صرافی متمرکز برداشت می‌شود، اشاره دارد.

نمودار حجم برداشت از صرافی ها

این روند به دنبال برداشت دارایی‌های رمزارزی توسط کاربران از صرافی‌ها، که با اقدامات قانونی کمیسیون SEC مواجه شده‌اند، شکل گرفت.

همان‌طور که قبلاً هم گزارش شد، کمیسیون SEC آمریکا شکایت‌هایی را علیه دو صرافی بزرگ در صنعت ارزهای دیجیتال، یعنی بایننس و کوین تنظیم کرده است.

به طور معمول، سرمایه‎گذاران بیت کوین‎های خود را از صرافی‌ها خارج می‌کنند تا آنها را برای مدت طولانی در کیف پول‌های خارج از صرافی‌ها نگه دارند.

این رفتار به ویژه با توجه به تقاضای رو به رشد برای بیت کوین، منجر به کمبود عرضه این ارز دیجیتال خواهد شد.

بنابراین، به طور کلی این شرایط را می‌توان به عنوان یک سیگنال صعودی برای این دارایی در نظر گرفت؛ زیرا فشار فروش BTC نیز به تدریج در حال کاهش است.

برخلاف آشفتگی‌های شکل‌گرفته در بازار، داده‌های اخیر نشان می‌دهند که دارندگان بیت کوین، ترجیح می‌دهند به جای کسب سود سریع در کوتاه مدت، دارایی خود را حفظ کنند و مصمم به نگه داشتن دارایی‌های خود هستند.

داده‌های Glassnode نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران با نرخ 37,400 کوین در ماه، به انباشت بیت کوین ادامه می‌دهند.

این انباشت نشان‌دهنده اعتقاد قوی به ارزش و پتانسیل بلندمدت بیت کوین است.

وضعیت نموداری هودل

 

 

منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه