بازارهای مالیکریپتو

یک فرد دارایی بیت کوین خود را از همسر خود پنهان کرده بود

مراحل طلاق یک زوج نیویورکی پس از اینکه یک حسابدار به ردیابی 12 بیت کوین متعلق به مرد کمک کرد، تغییر کرد. وی قصد مخفی نگه داشتن این دارایی از همسر خود را داشت.

به گزارش اکسران و به نقل از زوم ارز، 10 سال از ازدواج زوج مذکور گذشته بود، اما همسر مرد شک پیدا کرده بود که شوهرش تمام دارایی خود که پس از طلاق بین دو نفر تقسیم می‌شود را فاش نکرده است.

خرید ارز دیجیتال با 500 هزار تومان!

تو صرافی اکسران میتونی فقط با 500 هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

زن خانه‌دار که از وی با نام مستعار ساریتا یاد می‌شود، در صحبت با شبکه CNBC گفت که شوهر وی به طور سالانه 3 میلیون دلار در آمد داشته است و این امر دارایی اعلام شده توسط وی را بازتاب نکرده است.

زن یک حسابدار را استخدام کرد؛ کسی که در نهایت دریافت که مرد از اعلام 12 بیت کوین معادل حدود 500000 دلار که در یک کیف پول رمز ارزی افشا نشده ذخیره شده بود، خودداری کرده است.

در نتیجه، مرد باید با بخشی از موجودی بیت کوین خود خداحافظی کند. ردیابی سرمایه‌گذاری‌های رمز ارزی آسان‌تر از معادل فیات آن‌ها است؛ چرا که تکنولوژی بلاکچین اطلاعات مرتبط با تمام تراکنش‌ها را حفظ کرده و به عوامل خارجی اجازه‌ی تغییر یا حذف آن‌ها را نمی‌دهد.

از سوی دیگر، یکی از جدیدترین نوآوری‌های رمز ارزی یعنی متاورس به مکان محبوبی برای زوج‌ها از سراسر جهان جهت برگزاری مراسم ازدواج تبدیل شده است.

از سال 2021، زوج‌های متعددی در مکان‌های مجازی بر پایه متاورس ازدواج کرده و به دوستان و اعضای خانواده‌ی خود امکان شرکت در این مراسم به شکل مجازی را ارائه کرده‌اند.

منبع: Cointelegraph

منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه