کریپتو

خروج سرمایه از بازار رمزارزها همه را شوکه کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در هفته‌ای که به پایان رسید، محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر بیت ‌کوین ضرری به ارزش ۵۴.۹ میلیون دلار داشتند. این سومین هفته‌ای بود که این بازار با خروج سرمایه مواجه شد.
با توجه به گزارش هفتگی CoinShares، محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که بین ۱ تا ۷ ماه می بود، به مقدار ۵۳.۷ میلیون دلار خروج سرمایه داشتند و تقریباً همه آن به محصولات مبتنی بر بیت‌کوین (BTC) مربوط می‌شد.
خروج سرمایه از بازار رمزارزها همه را شوکه کرد!باید توجه کرد که این خروج سرمایه پی‌درپی از بازار سرمایه‌گذاری در رمزارزها بسیار غیرمعمول است. در واقع، در طول شش هفته قبلی، بازار مرتباً خروج سرمایه را ثبت کرد و مجموع ارزشی که در این دوره از دست رفت، به ۴۰۸ میلیون دلار رسید. بیشترین خسارت نیز در هفته‌ای که بین ۶ تا ۱۲ ماه مارس بود، با ۲۲۵ میلیون دلار ثبت شد.
معمولاً، محصولات مبتنی بر بیت‌کوین (BTC) و موقعیت‌های فروش بیت‌کوین (short-BTC) به طور مداوم جریان ورود سرمایه را نشان می‌دادند. اما در این هفته، بزرگ‌ترین خروجی هفتگی از موقعیت فروش بیت‌کوین (short-bitcoin) به مقدار ۲۳ میلیون دلار را شاهد بودیم.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!




ثبت نام


علاوه بر بیت‌کوین، اتریوم (ETH) نیز با برداشت ۲.۳ میلیون دلار در هفته به پایان رسید.
در زمینه جابه‌جایی دارایی‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی، آلمان و کانادا بیشترین خروجی‌ها را در هفته مشاهده کرده‌اند. آلمان با برداشت ۲۷.۱ میلیون دلار و کانادا با خروجی ۱۹.۶ میلیون دلار، حدود ۸۶٪ از کل مقدار خروجی‌های هفته را تشکیل می‌دهند.
علاوه بر این، ایالات متحده، سوئیس و برزیل نیز با خروجی‌های به ترتیب ۴.۵ میلیون دلار، ۳.۵ میلیون دلار و ۳۰۰ هزار دلار نقش مهمی در خروج سرمایه داشتند. در سمت مخالف، سوئد تنها با ورودی ۱.۳ میلیون دلار در بازار مشارکت کرد.


منبع

کریپتو اسلیت




منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه