کریپتو

کپی شیبا بر روی آربیتروم 108 درصد رشد کرد

AiShiba میم کوین ترند جدید بر روی شبکه آربیتروم است؛ این توکن بیش از 108 درصد رشد را تجربه کرده است.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز، AIShiba، میم کوینی که به عنوان کپی شیبا معرفی شده و بر روی شبکه آربیتروم قرار دارد، شاهد نوسانات مثبت برجسته‌ای بوده است. علی‌رغم احساسات منفی فعلی در صنعت، AiShiba در سطح قیمت 0.00000000013 دلار قرار دارد که نشانگر 108 درصد رشد در 24 ساعت گذشته است.

AiShiba میم کوین نسبتا جدیدی است که رشد احساسات پیرامون میم کوین‌ها در حال حاضر، به تاثیر آن کمک کرده است. علاوه بر آن، این میم کوین بر اثر علاقه‌ی گسترده‌ی پیرامون شبکه بلاکچین لایه2 آربیتروم، به عنوان یکی از انعطاف‌پذیرترین شبکه‌های فعلی بر روی پروتکل اتریوم به جایگاه مطلوبی دست یافته است.

AiShiba با هدف چشم‌گیری کار خود را شروع کرده است. این میم کوین به دنبال گردآوری تمام طرفداران دوج و هوش مصنوعی با هدف ایجاد محصولاتی با کاربرد بسیار بالا است. این میم کوین با بهره‌گیری از قدرت وب3 و هوش مصنوعی، بر روی برنامه‌ها جهت طراحی محصولات با کیفیت بالا تاکید دارد.

توسعه‌دهندگان اصلی پشت توکن AiShiba اشاره کردند که موفقیت نهایی این پروژه بر روی کیفیت نوآوری‌های آن و همچنین، رشد در میزان پذیرش ARB، توکن بومی اکوسیستم آربیتروم، تمرکز دارد.

اکوسیستم ارزهای دیجیتال با سرعتی بالا در حال رشد است و از زمان آغاز سال تاکنون، پذیرش میم کوین‌ها در مرکز توجه قرار داشته است.

منبع: https://u.today/shib-copycat-on-arbitrum-suddenly-jumps-111-heres-reason


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه