کریپتو

یک نهنگ 14 درصد از ذخایر پپه را به فروش رساند

یک نهنگ 14 درصد از ذخایر پپه را به فروش رساند

تنها یک آدرس، تقریبا 14 درصد از ذخایر این میم کوین را به فروش رساند و داده‌ها نشان می‌دهند که این آدرس می‌تواند با یکی از توسعه‌دهندگان ارتباط داشته باشد.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز، یک نهنگ مرموز PEPE مقدار چشم‌گیری از ذخایر این توکن را به فروش رسانده است. این فرد حدود 800 میلیارد توکن PEPE فروخته است که تقریبا 14 درصد از کل ذخایر پپه را شامل می‌شود. این امر، حدس و گمان‌هایی را مبنی بر احتمال اینکه این نهنگ یکی از توسعه‌دهندگان این پروژه باشد، ایجاد کرده است.

بنا به داده‌های گردآوری شده توسط تحلیلگران آن چین، نهنگ پپه بنا به استراتژی خود، هر زمانی که قیمت این کوین رشد کرده است به فروش توکن‌های خود دست زده است. به‌تازگی، این فرد 100 میلیارد PEPE را در ازای 21 اتریوم با قیمت 0.0000004007 دلار برای هر توکن به فروش رساند.

تاکنون، این فروشنده‌ی مرموز میزان 117 اتریوم از طریق فروش توکن‌های خود به دست آورده است.

این امر که این نهنگ به طور منظم در حال فروش توکن‌های خود بوده است، برخی از افراد را وادار به نسبت دادن این نهنگ به یکی از توسعه‌دهندگان پروژه کرده است.

در گذشته شاهد موقعیت‌هایی بوده‌ایم که توسعه‌دهندگان یا دست‌اندرکاران مبالغ هنگفتی از توکن‌ها را ، جهت دریافت پول نقد یا دستکاری قیمت توکن، وارد بازار کرده‌اند. زمان‌بندی و طبیعت استراتژیک این فروش‌ها در این مورد نشان می‌دهد که احتمالا فروشنده نسبت به حرکات قیمتی توکن در بازار، آگاهی داشته است.

هرچند، باید چنین حدس و گمان‌هایی را با احتیاط بررسی کرد. ممکن است که این نهنگ مرموز، صرفا یک سرمایه‌گذار عادی با موجودی عظیمی باشد که از حرکات قیمتی جهت به حداکثر رساندن سود خود استفاده می‌کند.

منبع: https://u.today/this-pepe-whale-sold-14-of-pepe-supply-could-be-developer


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه