کریپتو

شان لنون شروع به دنبال کردن خالق دوج کوین کرد

شان لنون شروع به دنبال کردن خالق دوج کوین کرد

پسر جان لنون، اسطوره‌ی گروه موسیقی Beatles، که از بیت کوین و رمز ارزها حمایت می‌کند شروع به دنبال کردن یکی از خالقان DOGE کرده است.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز، شان اونو لنون، فرزند جان لنون، در توییتر گفت که وی شروع به دنبال کردن بیلی مارکوس، بنیان‌گذار دوج کوین، در توییتر کرده است. به نظر می‌رسد که شان لنون به اسپیس توییتری مارکوس سری زده و سپس تصمیم به دنبال کردن حساب وی گرفته است.

در سال 2020، شان لنون شروع به حمایت از پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال کرد. سپس وی در پادکست رمز ارزی مکس کایزر با عنوان Orange Pill شرکت کرد و در مجموع اعلام کرد که در سال سختی که دنیا با پاندمی مواجه بود و بسیاری جان خود را از دست دادند، بیت کوین بیش از هرچیزی به وی احساس خوش‌بینی داد.

کمی بعد، شان اونو لنون شروع به ابراز حمایت از بقیه‌ی سلبریتی‌های عرصه موسیقی که وارد حوزه ارزهای دیجیتال شدند، کرد. به طور ویژه، لنون در حمایت از جن سیمونز، نوازنده گیتار باس گروه KISS، که وارد ارزهای دیجیتال شد و شروع به نوشتن توییت پیرامون بیت کوین، ADA و XRP کرد، توییت می‌نوشت.

شان لنون هرگز اشاره‌ای به مالکیت هیچ‌گونه رمز ارزی حتی بیت کوین، نداشت. هرچند، در روزهای پایانی ماه مارس در سال جاری، وی در پاسخ به یک توییت از سوی استیسی هربرت پیرامون جایگاه بیت کوین در برابر ارز فیات جنجالی دلار، نوشت: اکنون، تنها بیت کوین می‌تواند ما را نجات دهد.

بنابراین، به نظر می‌رسد که تاکنون وی در عین حفظ فاصله در حال تحسین رمز ارزها بوده است. هرچند، حال که لنون بیلی مارکوس را دنبال می‌کند، شاید زمانی فرا رسد و وی تصمیم به نزدیک شدن به ارزهای دیجیتال گرفته و شروع به هولد دوج کوین کند.

منبع: https://u.today/bitcoin-btc-advocate-john-lennons-son-now-follows-doge-co-founder-on-twitter-is-he-after-dogecoin


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه