کریپتو

در طی سقوط بازار بیش از 1 تریلیارد شیبا فروخته شد

در طی سقوط بازار بیش از 1 تریلیارد شیبا فروخته شد

فروشندگان بزرگ در طول افت بازار، میلیون‌ها دلار شیبا به فروش رساندند.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز و همانطور که توسط پورتال رمز ارزی IntoTheBlock گزارش شد، دیروز بیش از 1.4 تریلیارد توکن شیبا توسط سرمایه‌گذاران بزرگ به فروش رسید. این فروش بر اثر گزارش غلط مبنی بر اینکه دولت آمریکا اقدام به فروش بیت کوین مصادره شده کرده است، رخ داد.

این فشار فروش زمانی شکل گرفت که فاصله‌ی میان خریدها و فروش‌های بزرگ صرفا 26.1 میلیارد شیبا بود؛ موضوعی که نشان می‌دهد دیروز می‌توانست روز بهتری برای سرمایه‌گذاران باشد. هرچند، طی یک ساعت قیمت این توکن به میزان 8 درصد افت کرد و به فشار فروش قدرت بیشتری بخشید.

عملکرد قیمتی توکن شیبا هنوز وضعیت نامطلوبی دارد. نسبت فعلی میان خریداران و فروشندگان نیز به نفع این توکن نیست؛ در ازای هر 130 فروشنده، 121 خریدار وجود دارد. شایان ذکر است که تنها آدرس‌هایی که حداقل 1 درصد از مجموع حجم معاملات SHIB را در دست داشته‌اند، در این نسبت در نظر گرفته می‌شوند.

هنوز مشخص نیست که در آینده توکن شیبا چگونه عمل خواهد کرد، اما گزارش غلطی که فشار فروش اخیر را رقم زد، بر اهمیت حفظ احتیاط و آگاهی نسبت به بازار رمز ارزها تاکید دارد. هنوز مشخص نیست که بازار به این فروش چه واکنشی نشان خواهد داد و آیا حداقل به سطح دیده ‌شده در هفته پیش باز خواهد گشت یا خیر.

منبع: https://u.today/over-1-trillion-shiba-inu-shib-dumped-on-turbulent-crypto-market


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه