کریپتو

ایردراپ 90.15 میلیون ARB انجام شد

ایردراپ 90.15 میلیون ARB انجام شد

یک نهنگ پس از دریافت این ایردراپ، سهم عظیم خود را به فروش رساند.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز و بنا به داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم ردیاب کیف پول‌های اسمارت مانی @lookonchain، چند ساعت پیش آربیتروم یک ایردراپ عرضه کرد و از طریق 131 کیف پول دائو، حدود 90.15 میلیون کوین ARB را در میان اعضای جامعه‌ی رمز ارزی توزیع کرد.

در حال حاضر، این مقدار ARB معادل حدود 118 میلیون دلار است.

علاوه بر آن، این پلتفرم اشاره کرد که یک نهنگ با نام TRIDENT با استفاده از سه آدرس، حدود 131000 آربیتروم را در سطح قیمت 1.31 دلار به فروش رساند و از این طریق 172000 دلار کسب کرد.

اخیرا جک نویولد تحلیلگر در حساب توییتر خود اعلام کرد که ARB پتانسیل به اندازه‌ی کافی جهت پیشی گرفتن از رمز ارزهای برجسته‌ای همچون هدرا، اپتوس، استلار، ICP، ETC، لئو، آواکس و XRP را دارد.

دلیل این نظریه آن است که ARB می‌تواند اطمینان حاصل کند که هولدرهای آن به نسخه بتا ETH دارای اهرم و غیر قابل لیکویید، دسترسی دارند. با این وجود، این تحلیلگر با لحن سرزنش خطاب به جامعه‌ی ARB  گفت: شما ایردراپ را فروختید.

لارک دیویس، یوتیوبر و اینفلوئنسر رمز ارزی، در پاسخ به این سرزنش گفت که وی در حال استیک ARB بوده و دست به فروش دارایی خود نزده است.

در جدول رتبه‌بندی سایت CoinMarketCap، آربیتروم در جایگاه سی‌وپنجم قرار دارد. در لحظه‌ی نگارش این خبر، این توکن در سطح قیمت 1.31 دلار قرار دارد.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه