کریپتو

موجودی بیت کوین تسلا چه تغییری داشته است؟

موجودی بیت کوین تسلا چه تغییری داشته است؟

گزارش درآمد سه‌ماهه اول سال 2023 از شرکت تسلا فاش کرد که این شرکت هنوز 11950 بیت کوین دارد.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز، شرکت تولید کننده‌ی خودرو برقی تسلا در گزارش سه‌ماهه نخست خود در سال 2023 فاش کرد که موجودی بیت کوین خود بدون تغییر نسبت به قبل، 11950 کوین است که معادل حدود 350 میلیون دلار می‌شود.

در حالی که میزان درآمد شرکت تسلا در طی سه‌ماهه اول با 23.33 میلیارد دلار، نسبت به رقم تخمینی 23.39 میلیارد دلار افت ناچیزی داشته است، این شرکت با معیار درآمد در ازای هر سهم (EPS) در سطح 0.85 دلار مطابقت دارد.

به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران نسبت به افت میزان فروش نگرانی خاصی نداشته باشند؛ چرا که طی ساعات بعدی پس از انتشار این گزارش قیمت سهام تسلا افت کمی را تجربه کرد.

همانطور که پیش‌تر توسط سایت U.today گزارش شد، در ماه ژوئن 2022 بزرگترین شرکت تولیدکننده خودرو برقی در جهان 75 درصد از موجودی بیت کوین خود را در ازای افزودن 936 میلیون دلار پول نقد به ذخایر خود، به فروش رساند.

اولین بار در ماه فوریه سال 2021 شرکت تسلا در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرد. این شرکت میزان 1.5 میلیارد دلار از این رمز ارز را خریداری کرد. این سرمایه‌گذاری تاثیر چشم‌گیری بر روی قیمت پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال داشت و در آن زمان اوج جدیدی را رقم زد. هرچند، این اقدام جسورانه تا حد زیادی با شکست مواجه شد.

بنا به داده‌های سایت CoinGecko، در لحظه‌ی نگارش این خبر بیت کوین با افتی 3.8 درصدی در شبانه روز گذشته در سطح قیمت 28997 دلار قرار دارد.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه