کریپتو

تعداد کیف پول‌های Shibarium به 11 میلیون رسید

تعداد کیف پول‌های Shibarium به 11 میلیون رسید

نسخه بتا Shibarium شاهد افزایش 170 درصدی در تعداد کیف پول‌ها بوده است.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز، شبکه آزمایشی راه‌حل Shibarium، پروتکل لایه2 اکوسیستم شیبا، شاهد رشد در زمینه کاربرد و افزایش چشم‌گیر تعداد آدرس‌های در تعامل بوده است.

بنا به داده‌های PuppyScan، مجموع تراکنش‌ها بر روی Puppynet به حدود 3.2 میلیون می‌رسند، در حالی که بلاک‌ها حدودا 412000 هستند. همچنین، تعداد کیف پول‌های در تعامل به حدود 11 میلیون می‌رسد.

در روز 14 آوریل گزارش شد که تعداد کیف پول‌ها حدود 4 میلیون است. این رقم بیش از 170 درصد افزایش طی مدت زمان چهار روز محسوب می‌شود.

Shibarium و توکن کارمزد آن بون به جلب توجه ادامه می‌دهند. صرافی رمز ارزی CetoEX واقع در دبی اعلام کرد که به زودی پشتیبانی از بون را بر روی پلتفرم خود آغاز خواهد کرد.

شیتوشی کوزاما، توسعه دهنده ارشد شیبا، به جامعه‌ی این میم کوین نسبت به توکن‌های کلاهبرداری هشدار داد. وی گفت که هیچ ارتباطی با هیچ‌گونه توکن‌ها با نام مشابه به بون ندارد.

وی مثل همیشه به کاربران شیبا توصیه کرد تا تحقیقات خود را انجام داده و قربانی کلاهبرداری نشوند. همچنین، وی هشدار داد که هیچ توکن رسمی‌ای برای Shibarium وجود ندارد؛ چرا که این شبکه یک بلاکچین لایه2 است.

بنا به داده‌های سایت CoinGecko، در لحظه‌ی نگارش این خبر، دومین میم کوین بزرگ بازار با افتی 2.6 درصدی در 24 ساعت گذشته در سطح قیمت 0.00001142 دلار قرار دارد. ارزش بازاری این میم کوین حدود 6.7 میلیارد دلار است. همچنین، در شبانه روز اخیر حدود 32 میلیون توکن SHIB طی 10 تراکنش سوزانده شده‌اند.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه