کریپتو

نهنگ قدیمی اتریوم پس از 7 سال فعال شد

نهنگ قدیمی اتریوم پس از 7 سال فعال شد

یکی از نخستین آدرس‌های اتریوم پس از نزدیک به 8 سال فعال شده است.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز، حساب ردیاب رمز ارز Whale Alert نوشت که یک نهنگ بزرگ اتریوم پس از عدم فعالیت به مدت 7.7 سال، از زمان بسته شدن عرضه اولیه کوین اتریوم، دوباره فعالیت کرده است. کیف پول این نهنگ 7900 اتریوم معادل حدود 16.3 میلیون دلار را احتمالا با هدف فروش به یک صرافی انتقال داده است. کاربران در توییتر پیرامون این انتقال شوخی‌هایی را مطرح کردند.

این انتقال چند روز پس از فعال شدن ارتقا بسیار مورد انتظار Shapella بر روی چین اتریوم رخ داده است. راه‌اندازی ارتقا Shapella اتریوم را برای نخستین بار از سال گذشته به اوج 2000 دلار رساند.

Shapella شامل ادغام‌های شانگهای و Capella می‌شود. اولین مورد به استیک کنندگان اجازه می‌دهد تا اتریوم خود را بالاخره از قرارداد سپرده‌ی Beacon Chain خارج کنند. مورد دوم به چین اتریوم کمک می‌کند تا انتقال خود را به پروتکل اجماع گواه سهام را تکمیل کند. این مورد با فعال شدن ارتقا مرج در میانه ماه سپتامبر سال گذشته آغاز شد.

همانطور که پیش‌تر وسط سایت U.today گزارش شد، بر اساس داده‌های شرکت آن چین IntoTheBlock حجم انتقال‌های بزرگ اتریوم در هفته جاری از پیش از راه‌اندازی Shapella تا پس از انجام آن رشد کرده است. در آغاز این هفته، بزرگترین تراکنش 708000 اتریوم را انتقال داد. در روز پنجشنبه بزرگترین رقم اتریوم انتقال شده توسط نهنگ‌ها به 2.2 میلیون کوین رسید.

در مجموع بلافاصله پس از فعال شدن ارتقا، بیش از 100 میلیون دلار اتریوم از قرارداد سپرده برداشت شد. هرچند، تعداد فراوانی از نهنگ‌ها علی‌رغم بقیه که برداشت کردند، شروع به سپرده‌گذاری در قرارداد Beacon Chain کردند.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه