کریپتو

جامعه XRP در انتظار پاسخ از سوی ریپل

جامعه XRP در انتظار پاسخ از سوی ریپل

جامعه‌ی XRP با اضطراب در انتظار بیانیه‌ای از سوی شرکت ریپل پیرامون بانک ورشکسته‌ی SVB و پیوند مالی ریپل با آن به سر می‌برد.



به گزارش زوم ارز، اخیرا دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری در شرکت ریپل، در توییتی نوشت که به زودی این شرکت واقع در سان فرانسیسکو بیانیه‌ای منتشر خواهد کرد. وی گفت: به زودی بیانیه‌ای منتشر خواهیم کرد. تا پیش از آنکه بیانیه منتشر شود نمی‌توانم واقعا چیزی بگویم.

مقام شرکت ریپل طی چند توییت، دلیل فروپاشی بانک Silicon Valley را زیر سوال برد. شوارتز گفت که وی درک نمی‌کند که چطور یک بانک می‌تواند بدین گونه ورشکسته شود؛ چرا که در چنین اتفاقاتی دارایی و تعهدات تغییر چندانی نمی‌کنند.

وی اشاره کرد که این بانک از قبل ورشکسته بوده است و تعهدات خود را به درستی دنبال نکرده است. همچنین شوارتز خاطرنشان کرد که عدم موفقیت این بانک در بازارگردانی موجودی خزانه بلندمدت خود نیز در ورشکستگی آن نقش داشته است.

جامعه‌ی XRP دیدگاه‌های گوناگونی نسبت به پیوند مالی شرکت ریپل با بانک ورشکسته‌ی SVB دارند. برخی گمان می‌کنند که ممکن است شرکت ریپل تحت تاثیر واقع شده باشد، در حالی که بقیه بر این باورند که ریپل پتانسیل خرید بخش‌هایی از بانک SVB را دارد.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

اعضای این جامعه نسبت به تاثیر بالقوه‌ی این اتفاقات بر روی ارزش XRP ابراز نگرانی کرده‌اند و برخی از آن‌ها متعهد شده‌اند تا اگر شرکت ریپل پیوند مالی خود را تایید کند، XRP خود را نفروشند. علی‌رغم دیدگاه‌های متفاوت، این نگرانی مشترک نسبت به شرایط و ناامیدی نسبت به عدم ارائه اطلاعات از سوی ریپل در میان جامعه وجود دارد.

فروپاشی اخیر دو بانک آمریکایی همراه با آسیب‌های وارده به بانک‌های SVB و Silvergate بازار رمز ارزها را با دشواری‌هایی مواجه کرده است.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه