بازارهای مالیکریپتو

اطلاعیه صرافی‌های ایرانی در مورد USDC و DAI

به گزارش اکسران : همان‌طور که احتمالا در جریان هستید ورشکستگی بانک سیلیکون ولی که نگه‌دارنده ۳.۳ میلیارد دلار از پشتوانه استیبل کوین شرکت سیرکل (USDC) بود، باعث وحشت هولدرهای USDC و از دست رفتن برابری آن با دلار آمریکا شد.

 

از طرح عیدانه اکسران جا نمونی!

با ثبت نام در صرافی اکسران 200 هزار تومن جایزه بگیرید!

به همراه 100 هزار تومن پاداش معرفی از هر نفر!

ثبت نام

 

همچنین استیبل کوین DAI که بخش عمده‌ای از پشتوانه آن استییبل کوین USDC است برابری خود با دلار آمریکا را از دست داده است.

این موضوع باعث شده است صرافی‌های داخلی فضای کریپتو برای آگاهی کابران خود در مورد شرایط پیش رو اطلاعیه‌هایی صادر کنند که در ادامه از آن‌ها مطلع می‌شوید.

برای پیگیری لحظه‌ای ماجرای دیپگ شدن USDC و DAI توصیه می‌شود پوشش زنده ما را دنبال کنید.

این مطلب به صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شود.

صرافی نوبیتکس

توصیه به خودداری از جابجا کردن دارایی‌ها در شبکه اتریوم تا به پایداری رسیدن شبکه

  • جزییات: با توجه به وقایع پیش آمده در دنیای رمزارز به ویژه تحت تاثیر قرار گرفتن استیبل کوین‌های DAI و USDC، وضعیت شبکه اتریوم ناپایدار شده است و کارمزدهای انتقال به شدت بالا رفته است. بنابراین اکیدا توصیه می‌شود از انتقال دارایی تا زمان رسیدن به پایداری نسبی خودداری فرمایید. همچنین توصیه می شود با مطالعه و رصد کامل و لحظه ای وقایع دنیای رمزارز، تصمیمات لازم را اخذ نمایید.

صرافی بیت پین

توصیه به خودداری از خرید و فروش هیجانی DAI و USDC

  • جزییات: با توجه به اخبار مربوط استیبل‌کوین‌های دای (DAI) و یو اس دی کوین (USDC) و روند کاهشی ارزش آن‌ها، فعلا معاملات این رمزارزها در وضعیت هشدار قرار دارد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای حفظ ارزش دارایی‌تان اگر در فکر خرید و فروش هیجانی هستید، فعلا کمی دست نگه دارید. این نکته هم در نظر داشته باشید که در صورت ادامه همین روند، ممکن است به زودی خرید و فروش این رمزارزها در بیت‌پین غیرفعال شوند.

صرافی تبدیل

غیر فعال شدن برداشت برخی رمزارزها از طریق شبکه اتریوم تا به پایداری رسیدن شبکه

  • جزییات: به دلیل اتفاقات رخ‌داده برای استیبل کوین‌های DAI و USDC و بالا رفتن تقاضای انتقال آن‌ها بر بستر شبکه اتریوم، وضعیت این شبکه ناپایدار است. این موضوع سبب افزایش چشمگیر کارمزدهای انتقال بر روی این شبکه شده است. همچنین امکان برداشت از طریق شبکه اتریوم برای برخی رمزارزها تا اطلاع ثانوی و برقراری پایداری نسبی غیرفعال می‌باشد. بنابراین توصیه می‌شود از انتقال دارایی خود تا زمان رسیدن شبکه به وضعیت پایدار خودداری نمایید.

صرافی اکسکوینو

توصیه به خودداری از جابجا کردن دارایی‌ها در شبکه اتریوم تا به پایداری رسیدن شبکه

  • جزییات: به دنبال اتفاقات پیش آمده برای استیبل‌کوین‌های DAI و USDC و اط دست رفتن برابری آن‌ها با دلار، شبکه اتریوم در حال حاضر وضعیت ناپایداری پیدا کرده است و کارمزد انتقال در این شبکه به شدت افزایش یافته است. توصیه می‌کنیم تا حد امکان و تا زمان بازگشت ثبات این شبکه اقدام به انتقال دارایی‌های خود نکنید.

منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه