کریپتو

طی 7 روز گذشته نزدیک به 100 میلیون شیبا سوزانده شدند

طی 7 روز گذشته نزدیک به 100 میلیون شیبا سوزانده شدند

روند توکن‌سوزی شیبا با سرعتی آهسته ادامه می‌یابد.


مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

به گزارش زوم ارز، طی چند روز گذشته جامعه‌ی شیبا شاهد نرخ توکن‌سوزی ضعیفی بوده برای SHIB است؛ چرا که مقادیر کوچک از این میم کوین برای همیشه به کیف پول‌های غیرفعال منتقل شدند.

درعین حال، ردیاب Shibburn که تراکنش‌های توکن‌سوزی را دنبال می‌کند، گزارش کرده است که طی هفته‌ی گذشته تعداد چشم‌گیری از این میم کوین از چرخه حذف نشده است. این عدد نزدیک به 100 میلیون کوین بوده است.

منبع مذکور در توییتر نوشت که طی مدت زمان 7 روز گذشته در مجموع حدود 98 میلیون شیبا به کیف پول‌های غیرقابل‌استفاده منتقل شدند. علی‌رغم اینکه این رقم بسیار بزرگ به نظر می‌رسد، معادل فیات آن تنها حدود 1336 دلار می‌شود. این مقدار از کوین‌های شیبا طی 36 تراکنش از چرخه‌ی ذخایر حذف شدند.

بنا به داده‌های پلتفرم Shibburn طی مدت 24 ساعت گذشته در مجموع حدود 11 میلیون کوین شیبا سوزانده شدند. اکنون نرخ توکن‌سوزی کلی در مقایسه با یکشنبه میزان 0.38 درصد افت کرده است. به نظر می‌رسد که میزان افت این نرخ روبه‌کاهش است، بنابراین طی چند ساعت آینده این نرخ صعودی خواهد شد.

اخیرا میزان فعالیت توکن‌سوزی شیبا در سطح پایینی قرار داشته است. این نرخ معمولا نزولی بوده است یا به شکلی صعودی ولی بسیار ضعیف. در حقیقت درصد آن‌ها در سطح بالایی قرار دارد اما از حیث تعداد شیبا سوزانده شده، رقم مورد بررسی ناچیز برشمرده می‌شود.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه