کریپتو

آوه طرح فریز کردن ذخایر BUSD خود را به رای می‌گذارد

پروتکل وام‌دهی و وام‌گیری آوه (Aave) پروپوزالی را در دست بررسی جامعه خود دارد که قرار است در نسخه دوم آوه ذخایر BUSD فریز شود و قابلیت برداشت نداشته باشد. این طرح برای محافظت از کاربران در برابر خطر دی‌پگ شدن این استیبل کوین داده شده است و قصد دارد کاربران را تشویق به استفاده از استیبل کوین دیگری نماید.

به گزارش کریپتو پوتیتو، پس از اتفاقاتی که برای استیبل کوین دلار بایننس (BUSD) افتاد و مقرر شد روند صدور آن متوقف شود، پروپوزالی در جامعه آوه ارائه شده است که پیشنهاد می‌کند در سیستم وام‌دهی نسخه دوم بازار اتریوم این پلتفرم، ذخایر BUSD فریز شود.

این پیشنهاد به خاطر آن داده شده است که به دلیل عدم صدور BUSD جدید و امکان بازخرید توکن‌های موجود، به تدریج توکن‌های در گردش آن به سمت صفر شدن پیش خواهد رفت و این عدم تعادل عرضه و تقاضا و آربیتراژ گیری ممکن است ‌BUSD را در استخرهای نقدینگی آوه دی‌پگ کند.

در ابتدا قرار بود در صورت تصویب این طرح، از ماه آپریل قابلیت اجرایی پیدا کند اما ساعتی پیش این هدف زمانی به ۲۱ فوریه کاهش یافت و قرار شد طی یک اسنپ‌شات از ذخایر BUSD این پلتفرم، میزانی که قرار است فریز شود، مشخص شود. این پروپوزال و محدودیت‌های آن می‌تواند کاربران پلتفرم را تشویق به استفاده از استیبل کوین دیگری به جای BUSD کند.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه