کریپتو

ADA Fundamentals پیشنهاد می کند که می تواند به یک ATH جدید برسد: تحلیلگر

ADA Fundamentals پیشنهاد می کند که می تواند به یک ATH جدید برسد: تحلیلگر

به گزارش زوم ارز،

دن گامباردلو، تاجر و تحلیلگر ارزهای دیجیتال، در جدیدترین ویدیوی یوتیوب خود با اشاره به فشار فروش بیش از حدی که نمودارهای آلت کوین را تحت تاثیر قرار داده بود، پیش بینی کرد که “بدترین ها” برای کاردانو (ADA) به پایان رسیده است. چند ماه گذشته با این حال، او هشدار داد که آلتکوین ممکن است در ماه‌های آینده همچنان با نوسانات و معاملات جانبی مواجه شود.

آخرین تحلیل گامباردلو ۲ سال پس از اینکه ADA به بالاترین حد خود (ATH) 3.10 دلار رسید، منتشر شد. دلیل اصلی اینکه تحلیلگر نسبت به چشم انداز آلتکوین خوش بین است این واقعیت است که رویداد هارد فورک آلونزو عاملی در رسیدن ADA به ATH در سپتامبر ۲۰۲۱ نبود.

علاوه بر این، اکوسیستم DeFi ADA در این بازار نزولی به طور تصاعدی رشد کرده است. متعاقباً، این تحلیلگر معتقد است که این پروژه در چند ماه گذشته یک پایه قوی ایجاد کرده است، که ممکن است منجر به افزایش قیمت قوی در ماه‌های پس از رویداد هاوینگ بیت کوین در آوریل ۲۰۲۴ شود.

گامباردلو همچنین اعتقاد خود را به اشتراک گذاشت که کاهش ۹۰+٪ قیمت ADA در طول این بازار نزولی ضروری است. علاوه بر این، او پیش‌بینی کرد که تنظیم مجدد قیمت آلت‌کوین ممکن است صعودی باشد زیرا می‌تواند سرمایه‌گذاران جدیدی را به اکوسیستم جذب کند، که ممکن است منجر به افزایش پذیرش شبکه کاردانو شود.

علیرغم چشم انداز صعودی برای ADA و اکوسیستم کاردانو، تحلیلگر هشدار داد که قیمت ADA ممکن است در چند ماه آینده به کاهش خود ادامه دهد. در همین حال، CoinMarketCap نشان داد که ADA افزایش ۲۴ ساعته ۰.۱۸٪ را چاپ کرده است. در نتیجه، آلتکوین در زمان انتشار با قیمت ۰.۲۵۷۱ دلار تغییر می کرد.

ADA Fundamentals پیشنهاد می کند که می تواند به یک ATH جدید برسد: تحلیلگر

نمودار روزانه برای ADA/USDT (منبع: TradingView)

اگرچه گامباردلو چندین تحولات بنیادی صعودی را در اکوسیستم کاردانو برجسته کرد که ممکن است منجر به رسیدن ADA به ATH جدید شود، شاخص‌های فنی کوتاه‌مدت نشان می‌دهند که حرکت همچنان به نفع فروشندگان است. مهمتر از همه، خط EMA 9 روزه در زیر خط EMA 20 روزه قرار داشت.

با این حال، قیمت ADA تلاش می‌کرد تا خط کوتاه‌تر EMA را به پشتیبانی تبدیل کند. اگر ADA بتواند یک شمع روزانه بالای خط EMA 9 روزه را ظرف ۴۸ ساعت آینده ببندد، ممکن است همین کار را با خط ۲۰ EMA نیز انجام دهد.

سپس مسیری را برای صعود قیمت آلتکوین به ۰.۲۹۲۰ دلار باز می کند و ممکن است منجر به عبور دو خط EMA شود. اگر خط متحرک نمایی ۹ روزه از خط متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، نشان دهنده تغییر صعودی در شتاب کوتاه مدت ADA خواهد بود. از سوی دیگر، اگر قیمت ADA توسط خط متحرک متحرک ۹ روزه رد شود، ممکن است به سطح پشتیبانی بعدی در ۰.۲۳۷۵ دلار بازگردد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات و همچنین تمامی اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در این تحلیل قیمت، با حسن نیت منتشر شده است. خوانندگان باید تحقیق و کوشش خود را انجام دهند. هر اقدامی که توسط خواننده انجام شود کاملاً به عهده خود آنها است. Coin Edition و شرکت های وابسته به آن هیچ مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر مستقیم یا غیرمستقیم نخواهند داشت.


منبع: coinedition.com


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه