کریپتو

رشد قیمت اتریوم باعث شد، اتریوم بالای سطح ۱۷۰۰ برود

به گزارش زوم ارز، با اعلام برنده شدن Grayscale در پرونده SEC، بازار ارزهای دیجیتال دوباره شروع به رشد کرد. اتریوم (ETH) پس از افزایش قیمت اخیر خود توانست از سطح ۱۷۰۰ دلار عبور کند. پلتفرم تحلیل رمزنگاری Santiment آخرین وضعیت اتریوم را ارزیابی کرد و داده‌های فعلی و معیارهای مهم را به اشتراک گذاشت.

با اعلام برنده شدن Grayscale در پرونده SEC، بازار ارزهای دیجیتال دوباره شروع به رشد کرد. ارز دیجیتال پیشرو بیت کوین (BTC) با افزایش قیمت اخیر خود از سطح قیمتی ۲۷۶۰۰ دلار عبور کرده است. رشد بازار باعث شده است که بیشتر ارزهای دیجیتال جهت خود را به سمت بالا تغییر دهند. بر اساس داده های CoinMarketCap (CMC)، ارزش کل بازار اکوسیستم کریپتو به ۱.۰۹ تریلیون دلار رسیده است.

با افزایش های ثبت شده در چند ساعت، نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال نیز افزایش یافته است. طبق داده‌های Coinglass، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار موقعیت‌های خرید و فروش در ۲۴ ساعت گذشته منحل شده‌اند.

پس از اعلام این خبر، اتریوم (ETH) نیز به سرعت رشد کرد. پس از آزمایش چندین بار سطح ۱۷۰۰ دلار در هفته گذشته اما پس از کاهش از سطح ۱۶۹۰ دلار، ETH میانگین ۴ درصد افزایش در ارزش را در چند ساعت ثبت کرد، به سطح ۱۷۰۰ دلار رسید و در طول روز به ۱۷۳۰ دلار رسید. .

داده های فعلی نشان می دهد کدام جهت برای ETH

پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال گزارشی را در مورد ارزیابی وضعیت اخیر اتریوم منتشر کرد در حالی که کاهش ارزش در ETH در طول صبح سرعت گرفت. Santiment که گزارش خود را در مورد وضعیت فعلی اتریوم با یادداشتی کوتاه در توییتر به اشتراک گذاشت، داده های فعلی را به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که این معیارها سیگنال های نگران کننده ای ارائه نمی دهند.

اتریوم (ETH) از سطح 1700 دلار فراتر رفت

با وجود از دست دادن ارزش مداوم و عملکرد نسبتاً پایین قیمت در مقایسه با بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، طبق داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط Santiment، چندین شاخص، به‌ویژه فعالیت توسعه، همچنان در سطوح بالایی برای اتریوم باقی می‌مانند. با این حال، مقدار ETH متعلق به آدرس‌هایی به نام «نهنگ‌ها» که مقادیر قابل‌توجهی از دارایی‌های کریپتو را در پرتفوی خود نگهداری می‌کنند، کاهش یافته است. طبق داده‌های Santiment، عرضه توسط آدرس‌هایی که بین ۱۰ تا ۱۰۰۰۰ ETH در پرتفوی خود دارند، در دوره‌های اخیر به طور پیوسته در حال کاهش بوده است.


منبع: en.coin-turk.com


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه