کریپتو

اعتراض ریپل به درخواست تجدیدنظر کمیسیون بورس آمریکا! حکم نهایی دادگاه به نفع کدام‌ خواهد بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آزمایشگاه ریپل (XRP) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) همچنان درگیر نبرد قانونی هستند و SEC به دنبال درخواست تجدیدنظر موقت در رای صادر شده است.

حال، ریپل با این استدلال مخالفت کرده و درخواست تجدیدنظر SEC را به چالش کشیده است. تیم ریپل بیان می‌کند که این درخواست شامل یک سوال حقوقی محض نیست، بلکه آنها مدعی هستند درخواست تجدیدنظر SEC عمیقاً کاربرد آزمون هاوی (Howey Test) را با مجموعه‌ای از حقایق درگیر می‌کند، که از نظر آن‌ها، برای نوع توجیهی که درخواست تجدیدنظر بین‌المللی می‌خواهد، نامناسب است.

تست هاوی، آزمایشی است که توسط دیوان عالی کشور آمریکا برای تعیین صلاحیت معاملات خاص به عنوان “قراردادهای سرمایه‌گذاری” ایجاد شده است. ریپل تغییر موضع SEC در مورد پرونده را برجسته می‌کند و ادعا می‌کند که تغییر در تفسیر آن یک مسئله حقوقی جدید ایجاد نمی‌کند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع کن


این اعتراض بر این نکته تأکید دارد که حتی اگر SEC در دادخواست خود پیروز شود، مسائل حل‌نشده‌ای مانند دفاع عادلانه ریپل و خسارات باقی‌مانده همچنان وجود دارند که ممکن است منجر به طولانی شدن روند دادرسی شوند.

ریپل همچنین نگرانی‌هایی را درباره درخواست‌های پراکنده و عواقب گسترده‌ تایید درخواست تجدید نظر SEC مطرح می‌کند. کارشناسان حقوقی پیشنهاد می‌کنند که مخالفت ریپل بدون توجه به نتایج کوتاه مدت، نشان‌دهنده قدرت است.

این پیش‌بینی وجود دارد که اگر درخواست تجدیدنظر تایید شود، ریپل ممکن است استدلال‌هایی را ارائه دهد که به طور بالقوه منجر به سوابق قوی‌تری می‌شود.

در زمان نگارش این خبر، قیمت ریپل در 24 ساعت گذشته 2.8 درصد کاهش یافته و در محدوده 0.5926 دلار معامله می‌شود.


منبع

بیت‌کوینیست




منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
عیدانه